ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· kierowanie i nadzorowanie zespołu sprzedażowego w call center
· opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowej
· monitorowanie efektywności działań sprzedażowych (KPI) oraz wdrażanie działań korygujących
· motywowanie i rozwijanie zespołu przez regularne szkolenia i coaching
· zarządzanie budżetem działu sprzedaży i raportowanie wyników
· analiza wskaźników sprzedaży i dopasowywanie pod nie odpowiednich działań
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
· min 2 letnie doświadczenie na stanowisku managera/kierownika zarządzającego zespołem call center (sprzedażowym) połączenia wychodzące/przychodzące, ukierunkowane na klientów B2C
· umiejętność efektywnego zarządzania dużymi zespołami sprzedażowymi
· proaktywna, angażująca się osobowość, umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
· umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
· dynamiczne podejście do szybko zamieniających się warunków
· dobra znajomość języka angielskiego (B2)
· gotowość do relokacji i pracy w Warszawie (stacjonarnie)
OFERUJEMY
· wynagrodzenie podstawowe : 20 000 PLN brutto, umowa o pracę
· dodatkowe, atrakcyjne premie (trzykrotnie w ciągu roku, uzależnione od KPI)
· świetną i dynamiczną atmosferę pracy
· wsparcie początkowe w zakresie relokacji do Warszawy
· niezbędne narzędzia pracy
· pakiet benefitów, miejsce parkingowe
Rekomendowane oferty