Manager Zarządzający Sprzedażą (Call Center)
Sprzedaż

Manager Zarządzający Sprzedażą (Call Center)

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołami

Analiza Danych

język angielski

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

· kierowanie i nadzorowanie zespołu sprzedażowego w call center

· opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowej

· monitorowanie efektywności działań sprzedażowych (KPI) oraz wdrażanie działań korygujących

· motywowanie i rozwijanie zespołu przez regularne szkolenia i coaching

· zarządzanie budżetem działu sprzedaży i raportowanie wyników

· analiza wskaźników sprzedaży i dopasowywanie pod nie odpowiednich działań



POSZUKIWANE KOMPETENCJE

· min 2 letnie doświadczenie na stanowisku managera/kierownika zarządzającego zespołem call center (sprzedażowym) połączenia wychodzące/przychodzące, ukierunkowane na klientów B2C

· umiejętność efektywnego zarządzania dużymi zespołami sprzedażowymi

· proaktywna, angażująca się osobowość, umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku

· umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków

· dynamiczne podejście do szybko zamieniających się warunków

· dobra znajomość języka angielskiego (B2)

· gotowość do relokacji i pracy w Warszawie (stacjonarnie)



OFERUJEMY

· wynagrodzenie podstawowe : 20 000 PLN brutto, umowa o pracę

· dodatkowe, atrakcyjne premie (trzykrotnie w ciągu roku, uzależnione od KPI)

· świetną i dynamiczną atmosferę pracy

· wsparcie początkowe w zakresie relokacji do Warszawy

· niezbędne narzędzia pracy

· pakiet benefitów, miejsce parkingowe


Rekomendowane oferty

Spec. ds. eksportu ze znajomością języka

Nowa
5 000 - 12 000 PLN/mies.
Pronar sp. z o.o.
Narew
sprzedaż
analiza
eksport
Nowa