Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.
Szukamy osoby na stanowisko
Specjalista Helpdesk (język niderlandzki)
Kraków
Zakres obowiązków
· obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
· wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
· administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
· w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
· szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
· praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy
Poszukiwane kompetencje
· bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
· doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
· znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
· bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
· pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
· wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę
· pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
· jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
· szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy