Naszym klientem jest jedna z firm kooperująca na co dzień z agencjami reklamowymi.
Szukamy osoby do obsługi i koordynacji działań z takim typem klienta.
Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)
Kraków
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez skuteczną komunikację i rozwiązywanie problemów
- Budowanie trwałych relacji z klientami - agencjami reklamowymi
- Zarządzanie projektami i koordynacja działań pomiędzy różnymi działami w celu zapewnienia satysfakcji klienta
- Analiza zgłaszanych potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań
- Codzienne działania w zakresie koordynowania zamówień od klienta (od zlecania na produkcji aż po wysyłkę)
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
- Minimum 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w agencji reklamowej (konieczne do rozumienia procesów które zachodzą u klienta)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Zorientowanie na osiąganie celów oraz gotowość do nauki i rozwoju
OFERUJEMY
- otwartość na oczekiwania finansowe (stała podstawa, umowa o pracę)
- niezbędne narzędzia pracy
- bardzo ciekawą i różnorodne zadania w ponad stu osobowej firmie
- pakiet szkoleń wprowadzających
- pakiet benefitów
- dużą samodzielność na kluczowym stanowisku do obsługi klientów