ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· przygotowywanie dokumentów dla banków oraz innych instytucji zewnętrznych
· obsługa polis ubezpieczeniowych, kart flotowych
· redagowanie umór oraz dokumentów wewnętrznych firmy
· współpraca z instytucjami finansowymi, urzędami, bankami oraz ubezpieczycielami
· współpraca z biurem księgowym (w Polsce i Czechach) oraz prawnikiem
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
· doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata, związana z administracją / dokumentami / współpracą z podmiotami zewnętrznymi
· znajomość języka angielskiego - poziom C1, codzienna komunikacja w tym języku
· bardzo dużą samodzielność w kontaktach z urzędami, klientami, proaktywność
· bardzo dobra organizacja pracy
· samodzielność, proaktywna postawa
· znajomość pakietu MS Office
OFERUJEMY
· umowa o pracę, do ustalenia wysokość wynagrodzenia
· dodatkowa premia uznaniowa, comiesięczna 1 000 PLN brutto
· standardowe godziny pracy : 9 - 17, poniedziałek/piątek
· po okresie próbnym pakiet benefitów (min opieka medyczna, karta przedpłacona)
· dużą samodzielność i ciekawy zakres obowiązków