Google Analytics Specialist
Marketing

Google Analytics Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Analytics

Google Tag Manager

BigQuery

analiza

Microsoft Office Excel

Mile widziane

Appsflyer

Adobe Analytics

OneTrust

HotJar

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Witamy w świecie Sales&More! Jesteśmy polską firmą, która od blisko 15 lat robi wielkie rzeczy w obszarze performance marketingu. Każdego dnia zespół naszych specjalistów wykorzystuje autorskie metody współpracy z mediami internetowymi opanowując przy tym sztukę optymalizacji do perfekcji. Ludzie i liczby – to właśnie tutaj kryje się nasz sukces. Jeśli lubisz jedno i drugie, to znaczy, że łączy nas naprawdę wiele!


Bednarska 7, Warszawa


Jako Google Analytics Specialist będziesz:

  • Odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn.
  • Monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji.
  • Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.


Twój zakres obowiązków:

  • Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
  • Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
  • Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
  • Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu
  • Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej
  • Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych
  • Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase
  • Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
  • Współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych
  • Doradzanie nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
  • Wprowadzanie do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki


Nasze wymagania:

Jeżeli jest to dla ciebie interesujące i jednocześnie:

💥 Poruszasz się w środowisku narzędzi Google takich jak Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery

💥 Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby i lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi

💥 Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic (poziom zaawansowany)

💥 Potrafisz współpracować w dynamicznym środowisku

to szukamy właśnie CIEBIE:)


Docenimy, jeśli znasz takie narzędzia jak:

• AppsFlyer

• Adobe Analytics

• OneTrust

• HotJar


To oferujemy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony


Benefity:

  • Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
  • Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
  • Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie
  • System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
  • Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
  • Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
  • Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
  • Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Lekcje języków obcych z lektorem
  • #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
  • Wyjazdy i spotkania firmowe
  • Last but not least owocoweeee poniedziałki :D


Etapy rekrutacji

  • Rozmowa telefoniczna z naszą Specjalistką HR
  • Spotkanie online z Członkiem Zarządu
  • Spotkanie online z bezpośrednim Managerem


Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!

Rekomendowane oferty

SEM Specialist

Nowa
5 000 - 9 000 PLN/mies.
Brands Manago
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
Facebook Ads
Nowa