Paid Intern PR Specialist B2B / B2C

Marketing

al. płk. Władysława Beliny-Prażmowskiego 69/7, Kraków

SAROTA PR Sp. z o.o.

Praktyka/Staż
UZ
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Cześć!


Jesteśmy zespołem specjalistów public relations i digital marketingu w branży nowych technologii.


Naszymi klientami są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej, m.in.: Philips, Sonos, Netatmo, Eaton, Sophos i Red Hat. Mamy na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie od firmy Forrester Research.


Program stażowy prowadzimy nieprzerwanie od kilku lat.


Aktualnie poszukujemy stażystów, którzy będą wsparciem zarówno dla zespołu obsługującego klientów B2C, jak i B2B z branży technologicznej.


W czasie stażu nauczysz się m.in.:

  • jak tworzyć skuteczne kampanie PR,
  • jak znajdować wiarygodne informacje i dane (research),
  • jak tworzyć wartościowe materiały prasowe,
  • jak prowadzić monitoring mediów i mierzyć skuteczność działań PR,
  • jak wygląda praca dziennikarzy i jak działają media,
  • jak skutecznie komunikować się z mediami, dziennikarzami i influencerami,
  • jak przeprowadzić recenzję produktu.


Będziesz też uczestniczyć w:

  • realizacji strategii dla klientów,
  • zespołowych burzach mózgów,
  • wspieraniu bieżącej pracy specjalistów PR przy prowadzeniu projektów i eventów.


Oferujemy:

  • płatny staż trwający od 1 do 3 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po jego zakończeniu,
  • pracę w formie stacjonarnej/hybrydowej w naszym krakowskim biurze,
  • solidną dawkę praktycznych umiejętności,
  • udział w projektach dla polskich i zagranicznych firm,
  • przestrzeń zarówno do współpracy zespołowej, jak również samodzielnej inicjatywy,
  • niezwykle przyjazną atmosferę w firmie (sprawdź nas na Instagramie: http://instagram.com/sarotapr),
  • elastyczne godziny pracy dostosowane do obustronnych potrzeb,
  • kawa, owocowy tydzień i zajęcia na basenie również są w pakiecie ;)


Szukamy osoby, która:

  • jest studentem/studentką ostatnich lat studiów i jest dyspozycyjna min. 20 godzin tygodniowo,
  • bardzo dobrze zna j. angielski (warunek konieczny),
  • jest zainteresowana nowymi technologiami i zagadnieniami z branży IT, cyberbezpieczeństwa, innowacji i gospodarki,
  • potrafi precyzyjnie i ciekawie wypowiadać się na piśmie,
  • chce rozwijać się w obszarze budowania wizerunku marek, produktów i osób z branży technologicznej,
  • odróżnia TVP od TVN i potrafi wymienić 3 ważne portale o tematyce biznesowej,
  • łatwo nawiązuje kontakty, jest komunikatywna i zaangażowana w to, co robi.


Jeżeli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, zapraszamy do aplikowania!

Wymagane umiejętności

copywriting
komunikatywność
język angielski

Mile widziane

Microsoft Office Excel
kreatywność
dobra organizacja pracy
Oferta dodana: 20.03.2024
Lokalizacja biura