Cześć!
Jesteśmy zespołem specjalistów public relations i digital marketingu w branży nowych technologii.
Naszymi klientami są międzynarodowe koncerny IT, producenci oprogramowania i elektroniki użytkowej, m.in.: Philips, Sonos, Netatmo, Eaton, Sophos i Red Hat. Mamy na swoim koncie prestiżowe nagrody branżowe, takie jak: Złote Spinacze, SABRE Awards oraz wyróżnienie od firmy Forrester Research.
Program stażowy prowadzimy nieprzerwanie od kilku lat.
Aktualnie poszukujemy stażystów, którzy będą wsparciem zarówno dla zespołu obsługującego klientów B2C, jak i B2B z branży technologicznej.
W czasie stażu nauczysz się m.in.:
- jak tworzyć skuteczne kampanie PR,
- jak znajdować wiarygodne informacje i dane (research),
- jak tworzyć wartościowe materiały prasowe,
- jak prowadzić monitoring mediów i mierzyć skuteczność działań PR,
- jak wygląda praca dziennikarzy i jak działają media,
- jak skutecznie komunikować się z mediami, dziennikarzami i influencerami,
- jak przeprowadzić recenzję produktu.
Będziesz też uczestniczyć w:
- realizacji strategii dla klientów,
- zespołowych burzach mózgów,
- wspieraniu bieżącej pracy specjalistów PR przy prowadzeniu projektów i eventów.
Oferujemy:
-
płatny staż trwający od 1 do 3 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po jego zakończeniu,
- pracę w formie stacjonarnej/hybrydowej w naszym krakowskim biurze,
- solidną dawkę praktycznych umiejętności,
- udział w projektach dla polskich i zagranicznych firm,
- przestrzeń zarówno do współpracy zespołowej, jak również samodzielnej inicjatywy,
- niezwykle przyjazną atmosferę w firmie (sprawdź nas na Instagramie: http://instagram.com/sarotapr),
-
elastyczne godziny pracy dostosowane do obustronnych potrzeb,
- kawa, owocowy tydzień i zajęcia na basenie również są w pakiecie ;)
Szukamy osoby, która:
- jest studentem/studentką ostatnich lat studiów i jest dyspozycyjna min. 20 godzin tygodniowo,
- bardzo dobrze zna j. angielski (warunek konieczny),
- jest zainteresowana nowymi technologiami i zagadnieniami z branży IT, cyberbezpieczeństwa, innowacji i gospodarki,
- potrafi precyzyjnie i ciekawie wypowiadać się na piśmie,
- chce rozwijać się w obszarze budowania wizerunku marek, produktów i osób z branży technologicznej,
- odróżnia TVP od TVN i potrafi wymienić 3 ważne portale o tematyce biznesowej,
-
łatwo nawiązuje kontakty, jest komunikatywna i zaangażowana w to, co robi.
Jeżeli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, zapraszamy do aplikowania!