Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

👉🏼 Client Service Team Leader
Support
SEMPAI

👉🏼 Client Service Team Leader

SEMPAI
Kraków
9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 500 - 9 900 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
SEM
seo
obsługa klienta
zarządzenie zespołem
analityka internetowa
e-commerce
Opis stanowiska

⭐️ S E M P A I ⭐️

Jak pracować - to tylko z najlepszymi!

Jesteśmy agencją performance marketingową z ponad 17 letnim stażem.

Naszą misją jest dostarczanie klientom wyników ponad ich oczekiwania.

Jako pierwsza agencja w Polsce staliśmy się Partnerem Facebooka i jesteśmy jedni z nielicznych współpracujących bezpośrednio z TikTokiem 🔥


Zakres naszych usług to: #SEO #GoogleAds #FacebookAds #TikTokAds #ContentMarketing #MarketplaceMarketing #AnalitykaWebowa #MarketingAutomation


Śledź nasze SocialMedia (dużo się tam dzieje!) 👌

🅾 Instagram

👍🏻 Facebook

🔵 LinkedIn

TikTok


🕵️‍♂️ Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Client Service Team Leader



🔹 Co będzie należało do Twoich obowiązków?


✅Nadzorowanie codziennej pracy zespołu obsługi klienta w agencji digital marketingu, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz skutecznej realizacji zadań

✅Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o ich zadowolenie oraz identyfikowanie dodatkowych możliwości współpracy

✅Planowanie strategii obsługi klienta zgodnie z celami firmy oraz usprawnianie procesów

✅Monitorowanie wskaźników wydajności zespołu i podejmowanie działań w celu optymalizacji procesów i poprawy wyników

✅Współpraca z innymi działami agencji w celu zapewnienia spójności działań i zadowolenia klienta

✅Profesjonalne podejście do rozwiązywania trudnych sytuacji i wyzwań klientów, prowadzące do pozytywnych rezultatów i budowania lojalności

✅Utrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w zespole poprzez regularne spotkania, coaching i dostarczanie opinii zwrotnej



🔹 Czego oczekujemy?


➡️Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi klienta, preferowane dwuletnie doświadczenie w branży digital marketingu, w szczególności w agencji SEO/SEM

➡️Zrozumienie mechanizmów SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) dotyczących treści i stron internetowych w celu poprawy ich widoczności w wyszukiwarkach

➡️Doświadczenie w analizie działań reklamowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Marketplace Ads

➡️Znajomość narzędzi i platform używanych w digital marketingu takich jak GA4, Ahrefs, Senuto, Google Search Console itp.

➡️Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami oraz zespołem

➡️Elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów

➡️Umiejętność korzystania z platformy do zarządzania projektami, takiej jak Asana lub podobne, umożliwiająca skuteczne planowanie i monitorowanie działań zespołu



🔹 Co otrzymasz w zamian?


⭐️wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia, a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołu, widełki

UOP 7500,00 - 9 900,00 brutto + premie [możliwość współpracy B2B]

⭐️atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego - sam możesz zdecydować czy chcesz zostać ekspertem, liderem - a my pomożemy Ci w jej realizacji

⭐️rozwój wiedzy i kompetencji poprzez możliwość udziału w konferencjach branżowych, wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, dostęp do kursów, webinarów oraz naszej firmowej biblioteczki

⭐️elastyczny model pracy, nasza kultura organizacyjna oparta jest w dużej mierze o zasady Work-Life Fit

⭐️firmowy apartament w Hiszpanii, gdzie w ramach projektu Workation możemy pracować i ładować w pełnym słońcu swoje baterie 🙂

⭐️dbamy o dobrostan naszych pracowników, z tego tytułu umożliwiliśmy im korzystanie z platformy WellBeingowej z nielimitowanym dostępem do opieki psychologicznej

⭐️w zdrowym ciele, zdrowy duch - dbamy o naszych pracowników zapewniając im nie tylko prywatną opiekę medyczną, ale także pakiet sportowy

⭐️we know that knowing languages ​​is very important, so dofinansowujemy lekcje j. angielskiego, które odbywają się w naszych biurach

⭐️posiadamy kafeterię WorkSmile, która co miesiąc doładowywana jest punktami zmienajacymi się na realne złotówki

⭐️nie znamy pojęcia dress code’u, pracujemy w luźnej atmosferze, ale jesteśmy dobrze zorganizowani. Mamy mnóstwo narzędzi ułatwiających naszą pracę. Na co dzień korzystamy ze Slacka, Asany, Google Workspace.


P.S. Przeczytaj nasz CultureBook i dowiedz się jacy jesteśmy, jak się zachowujemy, co robimy i jakie wyznajemy zasady i wartości 😊


9 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

7 500 - 9 900 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty