Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Manager Działu Obsługi Klienta SEO/SEM
Support
SEMPIRE Europe sp. z o.o.

Manager Działu Obsługi Klienta SEO/SEM

SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
zarządzanie zespołem
PPC
seo
Mile widziane
Angielski
Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która obejmie zupełnie nowe stanowisko, powstałe na skutek transformacji obszarów: Digital Ads oraz Obsługi Klienta Sempire. Shoper w 2022 nabył większościowy pakiet udziałów Agencji Sempire. W ramach trwającej integracji spółek, w 2023 roku powołano wspólny obszar biznesowy Digital Ads, który odpowiada za realizację usług marketingu internetowego grupy kapitałowej, w skład którego wchodzi Sempire (usługi SEO) oraz Shoper Kampanie (usługi PPC). Obecnie każda ze spółek, posiada wyizolowane procesy i procedury w zakresie obsługi klienta, co z przyczyn technicznych, w dużej mierze zostanie utrzymane. Kandydat będzie jednak odpowiedzialny za wprowadzenie wspólnego standardu obsługi, możliwe upodobnienie polityk i uzyskanie synergii, poprzez wymianę najlepszych praktyk i wspólne inwestycje i projekty. Oczekiwanym rezultatem wypracowanym na nowo powstałym stanowisku jest jak najlepsza obsługa klientów, korzystających z usług SEO i/lub PPC.


Dlaczego warto z nami pracować?

  • Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów
  • Praca w innowacyjnej branży u lidera wyznaczającego trendy
  • Kultura ceniąca pomysły i samodzielność w działaniu
  • Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje itp.
  • Bezpośredni wpływ obszary Digital Ads i obsługi klienta
  • Elastyczność i dynamika działania


Czym będziesz się zajmować?

  • Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
  • Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
  • Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
  • Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
  • Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
  • Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów);
  • Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
  • Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
  • Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych;
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej


Co jest dla nas ważne?

  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane w zakresie sprzedaży i obsługi klienta)
  • Znajomość branży marketingu internetowego, w tym specyfiki SEO i PPC
  • Umiejętność walidacji i wizualizacji danych
  • Umiejętność motywowania, kierowania i rozwijania zespołu (mile widziane: 10 lub więcej osób w zespole)
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do innych lokalizacji biur, w których pracują zespoły obsługi, tj. Kraków, Poznań, Bydgoszcz


Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Co zyskasz?

  • Wiedzę, którą będziesz czerpał od praktyków
  • Praca w silnie rosnącej branży, z wysokim popytem na oferowane usługi
  • Realny work-life balance
  • Pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy na przyjemnej atmosferze i osiąganiu wyników
  • System kafeteryjny (m.in.: karta Multisport, bilety do kina, vouchery)
  • Opieka medyczna Luxmed
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Brak dress code’u
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Elastyczny czas pracy
  • Program rekomendacji pracowników


Sprawdź podobne oferty