Poszukujemy osoby, która obejmie zupełnie nowe stanowisko, powstałe na skutek transformacji obszarów: Digital Ads oraz Obsługi Klienta Sempire. Shoper w 2022 nabył większościowy pakiet udziałów Agencji Sempire. W ramach trwającej integracji spółek, w 2023 roku powołano wspólny obszar biznesowy Digital Ads, który odpowiada za realizację usług marketingu internetowego grupy kapitałowej, w skład którego wchodzi Sempire (usługi SEO) oraz Shoper Kampanie (usługi PPC). Obecnie każda ze spółek, posiada wyizolowane procesy i procedury w zakresie obsługi klienta, co z przyczyn technicznych, w dużej mierze zostanie utrzymane. Kandydat będzie jednak odpowiedzialny za wprowadzenie wspólnego standardu obsługi, możliwe upodobnienie polityk i uzyskanie synergii, poprzez wymianę najlepszych praktyk i wspólne inwestycje i projekty. Oczekiwanym rezultatem wypracowanym na nowo powstałym stanowisku jest jak najlepsza obsługa klientów, korzystających z usług SEO i/lub PPC.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów
- Praca w innowacyjnej branży u lidera wyznaczającego trendy
- Kultura ceniąca pomysły i samodzielność w działaniu
- Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje itp.
- Bezpośredni wpływ obszary Digital Ads i obsługi klienta
- Elastyczność i dynamika działania
Czym będziesz się zajmować?
- Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
- Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
- Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
- Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
- Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
- Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów);
- Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
- Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
- Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych;
- Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane w zakresie sprzedaży i obsługi klienta)
- Znajomość branży marketingu internetowego, w tym specyfiki SEO i PPC
- Umiejętność walidacji i wizualizacji danych
- Umiejętność motywowania, kierowania i rozwijania zespołu (mile widziane: 10 lub więcej osób w zespole)
- Gotowość do wyjazdów służbowych do innych lokalizacji biur, w których pracują zespoły obsługi, tj. Kraków, Poznań, Bydgoszcz
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Co zyskasz?
- Wiedzę, którą będziesz czerpał od praktyków
- Praca w silnie rosnącej branży, z wysokim popytem na oferowane usługi
- Realny work-life balance
- Pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy na przyjemnej atmosferze i osiąganiu wyników
- System kafeteryjny (m.in.: karta Multisport, bilety do kina, vouchery)
- Opieka medyczna Luxmed
- Ubezpieczenie grupowe
- Brak dress code’u
- Inicjatywy dobroczynne
- Elastyczny czas pracy
- Program rekomendacji pracowników