Social Media Manager
Marketing

Social Media Manager

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

Mile widziane

Adobe Photoshop

Opis stanowiska

Seven Bison zatrudnia!

Żeby wyróżnić się w dynamicznie rozwijającym się świecie trzeba działać nieszablonowo. Doskonale wiemy to w Seven Bison, prężnie rozwijającym się domu postprodukcyjnym z siedzibą w Gdańsku. Nastawienie zachodrnie rynki oraz szeroki wachlarz umiejętności stały są naszą gwarancją sukcesu. Współpracujemy głównie z klientami zagranicznymi, zapewniając im produkt na najwyższym poziomie – tworzyliśmy materiały między innymi dla MTV, Madison Square Garden, KPMG, Siemensa, CBRE i British Telecom. Nasza ambicja nie pozwala nam się tutaj zatrzymać i nieustannie podnosimy swoją poprzeczkę, krok po kroku angażując się w coraz większe projekty. W Seven Bison nie ograniczamy się do jednego formatu, dzięki czemu nasze realizacje trafiają do wszystkich kanałów medialnych - od kina i TV do social media i platformy streamingowe – w tym Apple TV.


Szybki rozwój firmy i liczne projekty sprawiły, że ponownie otworzyliśmy rekrutację. Pragniemy powiększyć nasz zespół o Social Media Managera!


Do Twoich zadań należeć będą między innymi:

  • Planowanie, tworzenie i publikowanie spersonalizowanych treści na platformach społecznościowych, w tym postów, grafik i wideo.
  • Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i wdrażanie strategii, aby utrzymać naszą społeczność zainteresowaną i zaangażowaną.
  • Tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych na platformach społecznościowych, wraz z analizą ich skuteczności.
  • Współpraca z całym zespołem w celu zapewnienia spójności komunikacji i brandingu na wszystkich platformach.
  • Montaż i edycja treści wideo, w tym krótkich filmów promocyjnych, poradników, relacji z wydarzeń i innych materiałów wideo.
  • Wykorzystanie platform tj. LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów poprzez bezpośrednia komunikacje ze sprecyzowanym profilem klienta


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w zarządzaniu platformami społecznościowymi, preferowane minimum 1 rok,
  • biegłej znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności tworzenia oryginalnych i atrakcyjnych treści wideo,
  • znajomość trendów w mediach społecznościowych oraz zdolność do szybkiego reagowania na zmiany,
  • kreatywność, umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • mile widziana:

- znajomość narzędzi do edycji wideo (Adobe Premiere Pro, Illustrator, Photoshop Aftereffects lub podobne),

- doświadczenie w pracy operatorskiej.



Co oferujemy?

Gwarantujemy stabilną pracę i duże możliwości rozwoju.


  • wynagrodzenie
  • po początkowym wdrożeniu się (minimum 3 miesiące) możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • przyjazną i nieformalną atmosferę pracy,
  • pracę w młodym, wielonarodowościowym zespole,
  • firmowy lunch w pierwszy piątek miesiąca,
  • możliwość szybkiego rozwoju.
  • szkolenia w narzędziach do montażu wideo/animacja 2D, 3D


Jesteśmy podekscytowani wizją powiększenia naszego zespołu i z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia!