Customer Success Manager (EB,EA,Social)
Zarządzanie

Customer Success Manager (EB,EA,Social)

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

social media

customer service

customer success

dobra organizacja pracy

account management

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla najlepszych marek w Polsce i za granicą m.in.: Allegro, Samsung, Mastercard, Orange, Ford, Philip Morris, Żywiec i wiele innych. Do naszego „ula” szukamy Customer Success Manager, który sprawi, że klienci będą zadowoleni, a użytkownicy chętnie wracali na naszą platformę.


Co oferujemy:


· Wynagrodzenie podstawowe: 7000 – 8000 netto na B2B

· Dodatkowa premia, której zasady ustalimy wspólnie

· No-nonsense policy

· Fajne biuro w co-worku na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)

· Mega szansę na rozwój. Rośniemy w turbo tempie – osoby, który dziś do nas dołączają to przyszli menagerowie zespołów

· Duży zakres odpowiedzialności i swoboda w realizowaniu zadań

· Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach

· Praca z topowymi markami - będziesz opiekował/a się klientami, z którymi można robić świetne projekty

· Możliwość pracy 100% zdalnej


Czym będziesz się zajmował/a:


· Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”

· Komunikacją z „właścicielem” programów po stronie klienta oraz jego pracownikami (użytkownikami naszej platformy)

· Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów

· Doradzaniem klientowi w kwestiach dotyczących social mediów, treści, zarządzania programem

· Prowadzeniem regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników

· Nadzorowanie i Project Management projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)

· Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)

· Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie


Czego oczekujemy od kandydatów/tek na Pszczołę:


· Doświadczenie w pracy w agencji marketingowej – najlepiej contentowej.

· Fluent communication skills in English, both written and spoken.

· Doświadczenie w roli Account Manager / Customer Success Manager / Project Manager

· Skrupulatności, odpowiedzialności, pracowitości – pszczoły w Sharebee tak mają 😊

· Nastawienia na cel i zaangażowania – za to lubią nas nasi Klienci

· Minimum dobrej obsługi Excel/Power Point

· Znajomość social mediów z naciskiem na LinkedIn będzie mocnym atutem

· Znajomość środowisk pracy zdalnej: M365 / Trello / Zendesk

Rekomendowane oferty

PMO with banking experience

Nowa
110 - 120 PLN/godz.
emagine
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
project management office
bankowość
Nowa