Sieć Delfin to polski pracodawca z dużym potencjałem rozwojowym. Tworzymy zespół doświadczonych specjalistów o szerokich kompetencjach. Stawiamy na pozytywne relacje w codziennej pracy. Na każdym kroku dzielimy się wiedzą branżową i dobrymi praktykami. Nasz zespół to mix doświadczeń. Potrafimy dobrze zarządzać różnorodnością. Dołącz do nas!
W zakresie Twoich zadań znajdą się:
-
działania wspierające pracę Zarządu: realizacja zadań zleconych przez Asystenta Zarządu (prawidłowy obieg dokumentów, ewidencje, raporty, współpraca z placówkami handlowymi)
-
w obszarze handlowym: przygotowywanie raportów z danych sprzedażowych, wystawianie faktur marketingowych, wyszukiwanie i wprowadzanie nowych towarów w sieci supermarketów, przygotowywanie materiałów promocyjnych, sporządzanie raportów z zebrań handlowych
- codzienna komunikacja z: Zarządem, współpracownikami, kierownikami sklepów, magazynem centralnym i otoczeniem zewnętrznym
- realizacja wyznaczonych planów i dbałość o swój obszar działania
- inne zlecone czynności w obszarze: handlowym - w zależności od doświadczenia i umiejętności
Idealnie pasujesz do tej roli, jeśli:
- masz już co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, mile widziana branża handlowa
- lub jesteś studentem/ką ostatnich lat studiów - chcesz wystartować na rynku pracy i zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe - też chętnie się z Tobą spotkamy
- posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel) i środowiska Google (praca w chmurze)
- lubisz działania związane z koordynacją różnych tematów
- masz dobrą organizację pracy własnej, skrupulatność i dokładność w realizacji zadań
- przyjmowanie i dawanie feedbacku jest dla Ciebie naturalne i otwarcie komunikujesz swoje potrzeby
- masz dużą łatwość w adaptacji do zmian i świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku
- cechuje cię proaktywna postawa i potrzeba ciągłego doskonalenia swoich umiejętności zawodowych
Jako Sieć jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów, którzy tworzą angażujące środowisko pracy. Wspieramy siebie w codziennych zadaniach.
Oferujemy:
- umowę o pracę w trybie stacjonarnym
- wynagrodzenie podstawowe + premie uznaniowe
-
benefity: karta multisport, ubezpieczenie grupowe, paczki okolicznościowe, upominki świąteczne
- kulturę doceniania pracownika i dzielenia się wiedzą w organizacji
- możliwość rozwoju i nauki pod okiem specjalistów z branży handlowej
- udział w programach rozwojowych dla najbardziej zaangażowanych
- partnerską atmosferę w miejscu pracy, dawkę dobrej energii i życzliwości w codziennych kontaktach zawodowych
- chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne dopasowując stanowisko pracy do ich potrzeb
- miejsce pracy w nowoczesnej przestrzeni biurowej
Spotkajmy się, by porozmawiać o naszej współpracy.
Etapy rekrutacji:
1. Telefoniczny kontakt rekruterki Magdy i krótki wywiad.
2. Spotkanie osobiste i test praktyczny w siedzibie firmy z pracownikiem merytorycznym.
3. Informacja zwrotna dla kandydata: zaproszenie do współpracy lub podziękowanie za udział w rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.