- Uwielbiasz analitykę i pracę z danymi, a zwłaszcza digital i e-commerce?
- Jesteś odważny/ a, samodzielny/ a i nie boisz się kontaktu z międzynarodowym biznesem?
- Chcesz się rozwijać w globalnej firmie, która stawia na ludzi i relacje?
Jeśli tak, aplikuj! Ta rola jest właśnie dla Ciebie!
Dla naszego klienta, globalnego lidera z branży kosmetycznej poszukujemy osoby na stanowisko Digital Analytics Expert, która będzie odpowiedzialna za za stworzenie strategii przepływu danych cyfrowych i zarządzania nimi, raportowania i analityki. Osoba ta będzie ustalała oczekiwania w ramach firmy i kontaktowała się z interesariuszami wyższego szczebla obejmującymi wszystkie platformy, produkty i rynki Grupy.
Twoje obowiązki:
- Opracowanie strategii pomiaru (poprzez dostosowanie metryk do ogólnych celów biznesowych);
- Zdefiniowanie cyfrowych KPI;
- Projektowanie i wdrażanie portfolio raportów (w celu kalibracji wydajności produktów, rynków)
- Zdefiniowanie strategii danych;
- Przygotowanie analizy produktowej (w oparciu o metryki internetowe i biznesowe KPI, badania offline i online, aby podjąć decyzje oparte na danych);
- Tworzenie analityki zorientowanej na biznes i nowy sposób patrzenia na dane w celu wspierania podejmowania decyzji dotyczących kluczowych aspektów cyfrowych.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego w analityce cyfrowej i biznesowej;
- Dobra znajomość zasad działania platform E-commerce / Digital;
- Doskonała znajomość Google Analytics, Google Tag Manager;
- Znajomość narzędzi do wizualizacji (Tableau) i SQL będzie dodatkowym atutem;
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami będzie dodatkowym atutem;
- Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Kartę Multisport;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- 5 dodatkowych dni wolnych na konkretne okazje (urodziny, wolontariat, badania zdrowotne);
- Politykę workation;
- Pracę w trybie hybrydowym w nowoczesnym biurze lub w 100 % zdalną;