Pre-sales Specialist to osoba, która dołączy do naszej agencji growth marketingu, by zaopiekować się pierwszymi etapami w procesie sprzedaży - kwalifikacją leadów, prowadzeniem spotkań z potencjalnymi klientami i obsługą komunikacji.
Jako Pre-sales Specialist będziesz:
-
Kwalifikować przychodzące leady z Polski i zza granicy poprzez weryfikację zapytania z naszego formularza kontaktowego bądź innego źródła i prowadzenie discovery call
-
Prowadzić spotkania badające potrzeby klienta i prezentujące nasze rozwiązania przy wsparciu merytorycznym Growth Managerów z naszego zespołu
-
Tworzyć oferty współpracy przy wsparciu merytorycznym Growth Managerów z naszego zespołu
-
Utrzymywać komunikację z leadami od ich pojawienia się w lejku po jednoznaczną decyzję zakupową
-
Z czasem przejmiesz obszary takie jak: obsługa procesu ponowienia sprzedaży, obsługa upselli, zbieranie recenzji od klientów, badanie satysfakcji klientów
Co jest potrzebne na start?
W roli Presales Specialist bardzo ważne są dla nas:
- Doświadczenie w samodzielnej sprzedaży do podmiotów B2B
- Doświadczenie w prowadzeniu procesów sprzedażowych w języku angielskim
- Doświadczenie w finalizacji sprzedaży usług marketingowych
- Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Founderami / CEO
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 i znajomość języka polskiego na poziomie C2
W pracy w Skalski Growth zwracamy też dużą uwagę na umiejętności miękkie takie jak:
-
Growth mindset - nastawienie na stałe doskonalenie, optymalizowanie i szukanie coraz lepszych rozwiązań
-
Świetna organizacja pracy, umiejętność planowania i priorytetyzowania zadań
-
Wysokie standardy komunikacyjne (otwartość w kontakcie z klientem, nawyk informowania o postępach zadań)
-
Branie odpowiedzialności za efekty swojej pracy
Ważne jest dla nas także doświadczenie lub zainteresowanie obszarem growth marketingu, dostępność w wymiarze minimum 40h miesięcznie, oraz warunki do pracy zdalnej: przede wszystkim laptop lub komputer z dostępem do internetu.
Co czeka na Ciebie w Skalski Growth?
- Wynagrodzenie w wysokości 6 000 - 8 500 zł brutto [UZ] lub 7 500 - 10 000 zł netto [B2B] dla wymiaru godzin 160h w miesiącu (z możliwością negocjacji górnych widełek - zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę!)
- Na początku współpracy: praca w wymiarze 40-80h w miesiącu; wraz z rozwojem współpracy możliwe zwiększenie wymiaru
- Praca w 100% zdalna;
-
Elastyczne godziny pracy;
-
Nielimitowany, pełnopłatny urlop;
- Sprawdzony, dobrze opisany proces sprzedaży z jasnymi zadaniami;
- Stabilny system pozyskiwania leadów oparty na kilku różnych kanałach (inbound i outbound)
- Produkt o bardzo pozytywnych recenzjach i dziesiątkach zadowolonych klientów (zerknij na naszego Clutcha)
-
Świetny zespół złożony z ludzi pozytywnie zakręconych na punkcie Growth Marketingu :)
Po zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego z przyjemnością porozmawiamy z Tobą o dołączeniu do naszego zespołu na stałe.
O nas
Jesteśmy agencją growth marketingu. Na co dzień pomagamy startupom, małym i średnim firmom wybić się w branży i osiągnąć szybki, stabilny wzrost. Mamy misję: zwiększyć udział wartościowych produktów tworzonych przez ludzi z pasją na rynku zdominowanym przez korporacje. Lubimy pracę na twardych danych, pełną transparencję działań i automatyzację pracy.
Pracujemy w 100% zdalnie i w elastycznych godzinach pracy - wierzymy, że na koniec dnia liczy się przede wszystkim efekt naszej pracy, a nie liczba godzin spędzonych za biurkiem. Z tego też powodu stosujemy politykę nielimitowanego, pełnopłatnego urlopu :)
Jak wygląda aplikacja?
- Wypełnienie formularza aplikacyjnego
-
Krótka rozmowa telefoniczna z Dorotą - naszą Head of Operations
-
Spotkanie online z Dorotą i Wojtkiem (CEO) połączone z live case study
Kontaktujemy się z każdą osobą, która się zgłosi, a po każdym z etapów rekrutacji możesz liczyć na informację zwrotną z naszej strony - niezależnie od podjętej przez nas decyzji.
Rozwiązanie case study służy jedynie zweryfikowaniu Twoich umiejętności. Każdy z kandydatów otrzymuje takie samo zadanie, a my nie wykorzystujemy komercyjnie rozwiązań.
Masz pytania? Odezwij się bezpośrednio do Doroty: dorota@skalskigrowth.com