O nas
Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu.
Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. To też projekty, które zawsze przynoszą nowe wyzwania. To współpraca, zaufanie i rozwój.
Kogo szukamy?
Performance Specialist
Twoje wyzwania:
- Obsługa klientów typu e-commerce/usługi, w zakresie kampanii płatnych (Meta, Google, inne).
- Ocena celu marketingowego kampanii paid (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter).
- Weryfikacja możliwości osiągnięcia KPI: zasięg, zaangażowanie, leady, konwersje, sprzedaż.
- Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych, budżetów, weryfikacja stawek.
- Optymalizacja działań Facebook Ads, Google Ads w ramach już istniejących kampanii.
- Tworzenie raportów z obsługi social mediowej oraz paid ads.
- Współtworzenie ofert dla nowych i obecnych klientów.
- Bieżący kontakt z klientem we współpracy z account managerem.
Zgłoś się, jeśli:
- Masz min dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online .
- Dysponujesz znajomością zasad systemu reklamowego Meta, Linkedin’a, Google, TikTok.
- Odznaczasz się zdolnościami analitycznymi oraz znajomością narzędzi (w szczególności Google Analytics, Google Tag Manager).
- Lubisz pracę z ludźmi i szukasz miejsca, w którym Twoja kreatywność będzie miała szansę się rozwijać.
- Znasz angielski na poziomie, który pozwoli Ci na komunikację z działami zagranicznymi i klientami.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę od zaraz.
- Projekty, które pozwolą wyzwolić Twoją kreatywność i nauczą nowych umiejętności.
- Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
- Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
- Pracę hybrydową, bez narzucania podziału dni na home office. Po pierwszych tygodniach, gdzie poznajemy się bliżej, to ty wybierasz ile czasu pracujesz w domu.
- Biuro w centrum Poznania obok Mostu Teatralnego - jeśli wolisz pracować w towarzystwie.
- Elastyczne godziny pracy.
- Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
- Dog-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela - u nas jest on BARDZO mile widziany ;)
Poznaj nasz proces rekrutacji:
- Wysyłasz do nas CV.
- Kontaktujemy się z Tobą, tak szybko jak to tylko możliwe.
- Zapraszamy Cię na rozmowę wstępną z Headem Zespołu i innym członkiem Teamu w siedzibie firmy lub online.
- Rozwiązujesz zadanie rekrutacyjne.
- Kontaktujemy się ponownie.
- Przychodzisz na drugą rozmowę, gdzie poznajesz swoich przyszłych współpracowników.
- Dołączasz do zespołu!