Jeśli z wprawą układasz projektowe puzzle, organizujesz pracę zespołu w mistrzowski sposób i nie straszne są Ci deadliny, asapy i elastyczność planów, to właśnie Ciebie szukamy! Zostań naszym traffic managerem i razem planujmy, układajmy i porządkujmy działania.
Zgłoś się jeśli:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji reklamowej,
- bardzo dobrze umiesz zarządzać projektami i planować czas,
- masz doświadczenie w tworzeniu harmonogramów,
- pracujesz na programach do zarządzania projektami.
Twoje wyzwania:
- Planowanie i monitorowanie pracy kreacji - zarządzanie przepływem realizowanych projektów
- Określanie ram czasowych projektów
- Wspieranie w optymalizacji procesów - rekomendowanie usprawnień na styku działów Design vs Client Service i Kreacja
- Zarządzanie programami wspierającymi trafikowanie. Szkolenia dla nowych pracowników.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę od zaraz.
- Projekty, które pozwolą wyzwolić Twoją kreatywność i nauczą nowych umiejętności.
- Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
- Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
- Pracę hybrydową, bez narzucania podziału dni na home office. Po pierwszych tygodniach, gdzie poznajemy się bliżej, to ty wybierasz ile czasu pracujesz w domu.
- Biuro w centrum Poznania obok Mostu Teatralnego - jeśli wolisz pracować w towarzystwie.
- Elastyczne godziny pracy.
- Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
- Dog-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela - u nas jest on BARDZO mile widziany ;)
Poznaj nasz proces rekrutacji:
- Wysyłasz do nas CV.
- Kontaktujemy się z Tobą, tak szybko jak to tylko możliwe.
- Zapraszamy Cię na rozmowę wstępną w siedzibie firmy lub online.
- Przychodzisz na drugą rozmowę, gdzie poznajesz swoich przyszłych współpracowników.
- Dołączasz do zespołu!