Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym od 2009 roku, z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych. Rozwijamy się w szybkim tempie na polskim rynku e-commerce, w związku z czym obecnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko: Customer Success and Sales Specialist do biura w Krakowie.
Będziesz odpowiedzialny/a za aktywny kontakt z naszymi obecnymi Klientami w celu badania zadowolenia z korzystania z naszych usług, doradzaniu Klientom w zakresie najlepszego wykorzystania oprogramowania, przedłużaniu aktywnych usług (w tym negocjacji z Klientami), a także dosprzedaży usług i modułów dodatkowych na podstawie potrzeb Klientów.
Ważne jest dla nas abyś miał/a doświadczenie na stanowisku Customer Success lub handlowym związanym z utrzymaniem klientów B2B najlepiej w branży IT/e-commerce.
Współpracujemy z takimi markami jak: mBank, Google, Facebook, Grycan, Allegro, InPost czy Ceneo.
Zdobyliśmy podium w konkursie Ekomers na najlepszą platformę sklepową w Polsce, zwyciężyliśmy w konkursie eTrade Awards oraz otrzymaliśmy nagrodę konsumenta za jakość obsługi.
Wymagania:
Oferujemy:
Brutto miesięcznie - UoP