Budowanie i tworzenie strategii marki Slowianka Nail Trends w SM wraz z teamem marketingowym,
Prowadzenie profili marki w tym planowanie i prowadzenie kampanii - Instagram, Facebook, TikTok, Pinterst, YouTube, LinkedIn;
Śledzenie sytuacji rynkowej, działań konkurencji oraz trendów, analizowanie związanych z tym danych i podejmowanie działań zmierzających do dostosowania się do wymagań rynku,
Zlecanie prac dla firm współpracujących i koordynacja ich realizacji,
Sporządzanie statystyk i raportów, wyciąganie wniosków i wyznaczanie celów,
Współpraca z grafikami i aktywne korzystanie z bazy materiałów photo-video,
Współpraca z partnerami biznesowymi w kierunku tworzenia contentu do mediów społecznościowych (influencerzy oraz instruktorzy firmy Slowianka Nail Trends),
Prowadzenie aktywnej komunikacji z klientami oraz potencjalnymi klientami w SM - wiadomości prywatne, komentarze, polubienia,
Umiejętność wykonywania zdjęć Instafrendly oraz nagrywania filmów produktowych i contentowych do mediów społecznościowych,
Tworzenie contentu, kopii do postów skierowanych na generowanie ruchu, podwyższenie sprzedaży, zaangażowanie społeczności, budowanie stałej relacji z klientem z dbałością o poprawność ortograficzną i stylistyczną.
Nasze wymagania:
Biegłej znajomości programu Canva, Photoshop, CapCut, Inshot, Planoly (tym podobne),
Mile widziana znajomość branży beauty,
Umiejętność copywriterska, tworzenie angażującego contentu bazującego na rzeczywistym zapotrzebowaniu branży,
Znajomości trendów i narzędzi wykorzystywanych w ramach działań performance, digital i content marketingowych,
Wiedza na temat narzędzi analitycznych pomagających optymalizować działania w SM,
Doskonałej organizacja pracy, samodzielności i komunikatywności,
Kreatywności oraz zmysłu estetycznego,
Umiejętność pracy w grupie,
Chęć rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.