Smay Sp. z o.o.
SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!
Szukamy dynamicznej i analitycznie myślącej osoby z wykształceniem technicznym oraz doświadczeniem w branży produkcyjnej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację procesów reklamacyjnych oraz współpracę z dostawcami, w tym monitorowanie kosztów i inicjowanie działań korygujących.
Jeśli masz pasję do optymalizacji procesów oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji oraz myślenie analityczne to zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
· koordynację zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących dostawców zarówno w procesach regularnych dostaw jak i zgłoszeń serwisowych,
· weryfikację umów zakupowych pod kątem prawa do roszczeń gwarancyjnych i postępowania reklamacyjnego ze strony firmy Smay,
· dokumentowanie prowadzonych procesów reklamacyjnych,
· raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych,
· inicjowanie działań korygujących w ramach współpracy z dostawcami,
· monitorowanie dodatkowych kosztów produkcji związanych z produktami przeklasyfikowanymi,
· budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami.
· informowanie przełożonych o postępach i problemach związanych z realizacją zadań.
· utrzymywanie należytej wydajności i organizacji pracy.
· podnoszenie wiedzy i kultury technicznej.
W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:
· wykształcenie wyższe techniczne,
· znajomość języka angielskiego na poziomie A2–B1 (minimum)
· znajomość procedur i zasad obsługi reklamacji,
· umiejętność analizy dokumentów zakupowych pod kątem postanowień dotyczących gwarancji i reklamacji,
· doświadczenie w pracy z systemami ERP do obsługi reklamacji i monitorowania kosztów produkcji,
· zdolność analitycznego myślenia, szczególnie w zakresie monitorowania i optymalizacji kosztów produkcji,
· umiejętność negocjacji oraz skuteczna komunikacja,
· doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
· bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
Dodatkowo premiujemy za:
· Posiadanie minimum certyfikatu Yellow Belt z zakresu Six Sigma,· ·
· Znajomość procesów Lean Management,
· Wiedzę techniczną w zakresie urządzeń i systemów będących w ofercie SMAY
Oferujemy:
Przebieg procesu rekrutacyjnego:
Sprawdź podobne oferty pracy