Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Senior PPC
Social Elite to agencja digital marketingu i social media istniejąca od 2016 roku. Specjalizujemy się w realizacji kampanii reklamowych, obsłudze firmowych kont w mediach społecznościowych i we wdrażaniu narzędzi analitycznych niezbędnych do skutecznego zarządzania codziennymi działaniami firmy. Z naszego wsparcia najczęściej korzystają właściciele małych, średnich i dużych firm, dyrektorzy i menedżerowie z sektorów B2B oraz e-commerce.
OFERUJEMY:
- program wdrożeniowy na stanowisko i wsparcie zespołu specjalistów i konsultantów
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między godz. 7.30 - 10.00), możliwość pracy z biura w centrum Wrocławia lub pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- szkolenia wewnętrzne (otrzymasz dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników, opisy procesów wdrażania narzędzi i innych materiałów szkoleniowych)
- wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia i tego co wniesiesz do naszego zespołu, kontrakt B2B: od 11 000 netto +VAT
PRACUJĄC NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
- planowanie, realizację i optymalizację kampanii Meta Ads i w innych systemach reklamowych (Tik Tok, Pinterest, Linkedin, etc.) - w zależności od Twojego doświadczenia oraz monitorowanie ich działania
- gromadzenie, analizowanie oraz interpretację zebranych danych w obszarze Meta Ads i innych systemach reklamowych,
- analizowanie efektów i wyciąganie wniosków z prowadzonych prac w systemach reklamowych,
- przygotowanie raportów (tygodniowych i miesięcznych) z wynikami prowadzonych działań i uzyskanych efektów
- współtworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych klientów, tworzenie reklam (tekst + grafika)
- obsługę klienta: budowanie dobrych relacji z obsługiwanymi klientami, stały kontakt email i telefoniczny z nimi
- współpracę z pozostałymi działami firmy (Sprzedaż, Google Ads, Copywriting, Automation) w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych
WYMAGANIA:
- Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC, szczególnie w środowiskach social media (Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads itp.).
- Praktyczna znajomość systemów reklamowych: Meta Ads Manager (Facebook/Instagram), TikTok Ads, LinkedIn Campaign Manager, Google Ads.
- Doświadczenie w tworzeniu, optymalizacji i analizie kampanii performance’owych nastawionych na konwersję, leady lub sprzedaż.
- Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Meta Events Manager, Tag Manager, Looker Studio itp.).
- Umiejętność tworzenia lejków sprzedażowych i strategii kampanii w social media.
- Znajomość modelowania atrybucji, pikseli, tagów oraz konfiguracji zdarzeń konwersji.
- Umiejętność czytania danych i raportowania wyników w oparciu o KPI (ROAS, CPC, CTR, CPL, CPA).
- Praktyczne doświadczenie w testach A/B, remarketingu oraz kampaniach dynamicznych.
Mile widziane:
- wykształcenie kierunkowe: Nowoczesny Marketing, Nowoczesna komunikacja marketingowa, Data Driven Content Marketing, Digital Media, E-marketing, Digital i Social Media, User Experience Design, Informatyka
- certyfikaty i potwierdzenia ukończenia kursów z zakresu: Facebook Ads, obsługi narzędzi marketingu internetowego (Google Analytics itp.)