Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist
new
Marketing
Star Hunt

Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist

Star Hunt
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
ecommerce
marketing automation
web development
content marketing
Kampanie online
Angielski
wordpress
Google Ads
Mile widziane
HTML
Opis stanowiska

Senior eCommerce and Marketing Automation Specialist


LOKALIZACJA – WARSZAWA

PRACA – HYBRYDA (2 DNI W BIURZE W TYGODNIU)

UOP / B2B


Star Hunt jest butikową firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rozwiązaniach w dziedzinie zasobów ludzkich I usługach doradztwa personalnego dla wiodących międzynarodowych firm. Spełniamy najbardziej wymagające zapotrzebowania w zakresie rekrutacji, pozyskując najlepsze talenty na całym rynku pracy.


Obecnie dla jednego z naszych najlepszych Klientów, skandynawskiej firmy działającej w branży health & beauty poszukujemy Starszego Specjalisty ds. eCommerce i Marketing Automation w Warszawie.



OPIS STANOWISKA:

Starszy Specjalista ds. eCommerce i Marketing Automation, raportując bezpośrednio do E-Business Dyrektor, przejmie współodpowiedzialność za wsparcie i stały rozwój marketingu online/ e-commerce dla nowej marki produktów w segmencie premium na rynku polskim.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii beauty, sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym
  • Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
  • Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
  • Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, Social Media (facebook, instagram, kanały własne i grupy), YT, e-mail marketing
  • Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
  • Proaktywna współpraca ze Starszym Specjalistą ds. Performance Marketingu i agencją w zakresie monitorowania i optymalizacji kampanii online
  • Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
  • Odpowiedzialność za prowadzenie, rozwój i rozliczanie działań afiliacyjnych
  • Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
  • Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
  • Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)


WYMAGANIA:

  • Min. 5 lat praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C, preferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)
  • Wysokie umiejętności praktyczne w zakresie automatyzacji marketingu (Salesmanago, Klaviyo lub innych platform) i e-mail marketingu
  • Wykształcenie wyższe (preferowane w marketingu lub e-marketingu)
  • Udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web developmentu, content marketingu, kampanii online oraz znajomość specyfiki działań afiliacyjnych
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 – warunek konieczny
  • Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Search Console
  • Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media
  • Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
  • Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
  • Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
  • Pasja i zainteresowanie marketingiem cyfrowym i online customer journey
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
  • Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
  • Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
  • Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań


MILE WIDZIANE:

  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Doświadczenie we współpracy z agencją marketingową (performance)
  • Doświadczenie z produktami sprzedawanymi w modelu subskrypcji
  • Podstawowe umiejętności i wiedza w zakresie HTML i projektowania stron internetowych


OFERUJEMY:

  • Doskonałą okazję pracy w profesjonalnym, stabilnym i przyjaznym zespole w dynamicznie rozwijającej się skandynawskiej organizacji
  • Fantastyczną atmosferę w nowoczesnym biurze (skandynawski model zarządzania)
  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracy
  • Możliwości nauki i rozwoju zawodowego oraz zaangażowania się w ambitne projekty
  • Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (umowa o pracę lub B2B, opieka med., dofinansowanie pakietu sportowego, dofinansowanie do wakacji i elastyczny czas pracy)
  • Model pracy – hybryda (2 dni/tyg. w biurze)
  • Work-life balance oraz realny wpływ na rozwój biznesu.


Sprawdź podobne oferty