Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Inspektor – Administrator Systemów IT
new
BI & Data
Straż Miejska m.st. Warszawy

Inspektor – Administrator Systemów IT

Straż Miejska m.st. Warszawy
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
active directory
Powershell
Opis stanowiska

Zadania:

Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym:

· administrowanie systemem w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW

· zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej

· zapewnienie III linii wsparcia użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów

· zapewnienie prawidłowości przetwarzania i bezpieczeństwa informacji w systemach oraz współpraca i zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa do Administratora Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych

· tworzenie instrukcji, przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz opracowywanie procedur utrzymaniowych.


Wymagania niezbędne:

· minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu systemami operacyjnymi

· minimum 2 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym

· wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe

· znajomość zagadnień związanych z administrowaniem systemami (PowerShell / AD / LDAP / serwery WWW / WinServer / Wirtualizacja / Linux)

· obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)

· pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.


Wymagania dodatkowe:

· wykształcenie wyższe na kierunku Informatyka lub Administracja systemami IT

· uprawnienia SEP do 1kV

· prawo jazdy kat. B

· certyfikaty/szkolenia z zakresu administrowania systemami operacyjnymi.


Niezbędne dokumenty:

· CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)

· kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)

· podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:

1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”

2. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.


Oferujemy:

· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

· dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)

· comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)

· „13 pensję”, nagrody jubileuszowe

· możliwość dofinansowania nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne.​


Warunki pracy:

Naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarki; praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.


Uwaga:

· Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.

· Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego. W toku rekrutacji, kandydaci mogą być zobowiązani do: przedstawienia oryginalnych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy

i aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

· Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy wynosi mniej niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.


Sprawdź podobne oferty