Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Młodszy Inspektor ds.Rozliczania Kosztów
new
Logistyka
Straż Miejska m.st. Warszawy

Młodszy Inspektor ds.Rozliczania Kosztów

Straż Miejska m.st. Warszawy
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Microsoft Excel
Opis stanowiska

Nr sprawy: SM.WK.110.13.2024


Straż Miejska m.st. Warszawy

[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]

poszukuje kandydata na stanowisko

Młodszy Inspektor ds. Rozliczania Kosztów

w Wydziale Logistyki,

Referacie Obsługi Gospodarczej


Zadania:

Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym:

· weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości

· przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego oraz udział w komisjach przetargowych z zakresu zakupu i dostawy usług i mediów do siedzib Straży Miejskiej

· przygotowywanie i kontrola realizacji umów

· udział w planowaniu wydatków budżetowych oraz przygotowanie danych do projektu rocznego planu zamówień publicznych dot. kosztów utrzymani nieruchomości

· prowadzenie pomocniczej ewidencji wydatków.


Wymagania niezbędne:

· co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania kosztów eksploatacyjnych

· co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym

· wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe

· znajomość Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

· umiejętność obsługi programu MS Excel (w zakresie pracy z tabelami - w tym edycja i porządkowanie danych)

· obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)

· pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.


Wymagania dodatkowe:

· wykształcenie wyższe z zakresu Ekonomii/Finansów i rachunkowości

· co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z zamówieniami publicznymi.


Niezbędne dokumenty:

· CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)

· kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)

· podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:

1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”

2. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.


Oferujemy:

· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

· dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)

· comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)

· „13 pensję”, nagrody jubileuszowe

· możliwość dofinansowania nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne.​


Warunki pracy:

Naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarki; praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.


Uwaga:

· Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.

· Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego. W toku rekrutacji, kandydaci mogą być zobowiązani do: przedstawienia oryginalnych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy

i aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

· Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy wynosi mniej niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

· Ewentualne pytania proszę kierować:

na adres e-mail: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl lub telefonicznie: 22 598 60 11, 22 598 68 56.

· Informacje o Straży Miejskiej m.st. Warszawy: http://strazmiejska.waw.pl; http://strazmiejska.bip.um.warszawa.pl.

Sprawdź podobne oferty