Naszym klientem jest znana i ceniona międzynarodowa sieć retail. W związku z przeprowadzaną zmianą struktur poszukiwani są kandydaci zainteresowani objęciem roli PR Coordinator / PR Lead. Jest to interesująca propozycja zarówno dla osób pracujących obecnie już na podobnym stanowisku jak i dla ambitnych kandydatów z poziomu starszego specjalisty. Kluczowa będzie znajomość specyfiki branży retail, doświadczenie w pracy z mediami i dziennikarzami oraz duża swoboda w redagowaniu tekstów w języku polskim i angielskim.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji (głównie zewnętrznej), wspierającej cele biznesowe firmy.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z lokalnymi oraz międzynarodowymi mediami, dziennikarzami i influencerami.
- Pisanie i dystrybucja komunikatów prasowych, organizowanie konferencji prasowych.
- Przygotowywanie planów zarządzania kryzysowego i aktywne reagowanie na potencjalne kryzysy wizerunkowe.
- Zarządzanie obecnością firmy w mediach społecznościowych, planowanie i publikowanie treści, monitorowanie interakcji i odpowiadanie na zapytania.
- Monitorowanie mediów i analiza publikacji dotyczących firmy i branży, by dostarczać istotne informacje zewnętrznym i wewnętrznym interesariuszom.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności działań PR i sugerowanie korekt strategii.
- Ścisła współpraca z zarządem, działami marketingu, reklamy, HR, oraz operacyjnymi w celu zapewnienia spójności przekazów i działań.
- Koordynowanie działań między różnymi regionami i krajami, aby zagwarantować spójność komunikacji globalnej.
- Organizacja i wspieranie inicjatyw CSR i innych projektów społecznościowych.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie w dziedzinie komunikacji, public relations, dziennikarstwa lub pokrewnych.
- Minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze public relations, komunikacji korporacyjnej, lub zarządzaniu kryzysowym, preferowane w branży retail.
- Doskonałe zdolności pisania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim.
- Umiejętność strategicznego myślenia i efektywnego planowania.
- Zdolności interpersonalne, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
- Doświadczenie we współpracy z agencjami eventowymi.
- Biegłość w narzędziach takich jak Microsoft Office, w szczególności PowerPoint, oraz w narzędziach do projektowania graficznego jak Canva.
- Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru ESG.
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej znanych firm w branży retail.
- Interesującą pracę w dynamicznej i bardzo nowoczesnej organizacji.
- Możliwość objęcia kluczowej roli w nowo tworzonej strukturze.
- Pracę bezpośrednio z senior managementem oraz zarządem firmy.
- Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii.
- Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata formę współpracy (umowa o pracę lub B2B).
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy oraz hybrydowy model pracy (3+2).