Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

PR Coordinator
Marketing
STRIVE Sp. z o.o.

PR Coordinator

STRIVE Sp. z o.o.
Warszawa
15 000 - 18 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
15 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
public relations
budowanie wizerunku
social media
Media Realtions
Opis stanowiska

Naszym klientem jest znana i ceniona międzynarodowa sieć retail. W związku z przeprowadzaną zmianą struktur poszukiwani są kandydaci zainteresowani objęciem roli PR Coordinator / PR Lead. Jest to interesująca propozycja zarówno dla osób pracujących obecnie już na podobnym stanowisku jak i dla ambitnych kandydatów z poziomu starszego specjalisty. Kluczowa będzie znajomość specyfiki branży retail, doświadczenie w pracy z mediami i dziennikarzami oraz duża swoboda w redagowaniu tekstów w języku polskim i angielskim.


Zakres obowiązków:


  • Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji (głównie zewnętrznej), wspierającej cele biznesowe firmy.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z lokalnymi oraz międzynarodowymi mediami, dziennikarzami i influencerami.
  • Pisanie i dystrybucja komunikatów prasowych, organizowanie konferencji prasowych.
  • Przygotowywanie planów zarządzania kryzysowego i aktywne reagowanie na potencjalne kryzysy wizerunkowe.
  • Zarządzanie obecnością firmy w mediach społecznościowych, planowanie i publikowanie treści, monitorowanie interakcji i odpowiadanie na zapytania.
  • Monitorowanie mediów i analiza publikacji dotyczących firmy i branży, by dostarczać istotne informacje zewnętrznym i wewnętrznym interesariuszom.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności działań PR i sugerowanie korekt strategii.
  • Ścisła współpraca z zarządem, działami marketingu, reklamy, HR, oraz operacyjnymi w celu zapewnienia spójności przekazów i działań.
  • Koordynowanie działań między różnymi regionami i krajami, aby zagwarantować spójność komunikacji globalnej.
  • Organizacja i wspieranie inicjatyw CSR i innych projektów społecznościowych.


Wymagania:


  • Wyższe wykształcenie w dziedzinie komunikacji, public relations, dziennikarstwa lub pokrewnych.
  • Minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze public relations, komunikacji korporacyjnej, lub zarządzaniu kryzysowym, preferowane w branży retail.
  • Doskonałe zdolności pisania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim.
  • Umiejętność strategicznego myślenia i efektywnego planowania.
  • Zdolności interpersonalne, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami eventowymi.
  • Biegłość w narzędziach takich jak Microsoft Office, w szczególności PowerPoint, oraz w narzędziach do projektowania graficznego jak Canva.
  • Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru ESG.


Oferta:


  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej znanych firm w branży retail.
  • Interesującą pracę w dynamicznej i bardzo nowoczesnej organizacji.
  • Możliwość objęcia kluczowej roli w nowo tworzonej strukturze.
  • Pracę bezpośrednio z senior managementem oraz zarządem firmy.
  • Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii.
  • Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata formę współpracy (umowa o pracę lub B2B).
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy oraz hybrydowy model pracy (3+2).


15 000 - 18 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

15 000 - 18 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty