Na stanowisko Marketing Specialist w Strix poszukujemy osoby wszechstronnej, dynamicznej, która stawia na rozwój i poszerzanie horyzontów. Ze względu na dużą rozpiętość tematyczną szukamy kandydatów, którzy chcą rozwijać się w wielu obszarach - bez wyraźnego skupienia na jednej specjalizacji.
W Strix będziesz mieć realny wpływ na strategię komunikacyjną marki oraz będziesz uczestniczyć w procesach kreatywnych zespołu marketingu. Działamy na kilku rynkach europejskich, dlatego znajomość języka niemieckiego i angielskiego jest warunkiem koniecznym. Do Twoich obowiązków będzie należało m.in. samodzielne prowadzenie kampanii PPC, pomoc przy organizacji eventów czy wsparcie w codziennej pracy działu - w zależności od potrzeb i prowadzonych aktywności.
Wymagania:
- praktyczna znajomość Google Ads i Linkedin Ads (umiejętność samodzielnego ustawienia kampanii i jej optymalizacji powołując się na statystyki, dane i liczby)
- znajomość Google Analytics (GA4) i Google Tag Manager
- doświadczenie w organizowaniu eventów stacjonarnych i online
- poszukiwanie i proponowanie nowych form pozyskania jakościowego ruchu na stronę
- monitoring skuteczności realizowanych działań promocyjnych
- znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1 - umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w agencji e-commerce lub software house)
- proaktywna postawa, kreatywność
- multitasking
Mile widziane:
- znajomość podstaw SEO i umiejętność tworzenia treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki
- znajomość Google Search Console i Google Looker Studio
- znajomość wiodących rozwiązań i technologii w e-commerce