Jesteśmy francusko-polską agencją digital marketingową.
Już od 10 lat tworzymy wyróżniające się marki, angażujące historie, skuteczne kampanie dla naszych Klientów.
Jesteśmy agencją butikową i taką też chcemy pozostać, pozwala nam to działać mądrze, szybko i sprawnie.
Mądrze też dobieramy członków naszego zespołu,
zgodnie z francuskim podejściem Métier . Métier to mistrzostwo w swoim fachu i satysfakcja ze stawania się coraz lepszym.
To budowanie relacji na lata. Taki właśnie jest nasz zespół. Składa się z profesjonalistów z doświadczeniem w realizacji projektów dla globalnych graczy, dynamicznych startupów i wymagających klientów.
Jeśli myślisz i czujesz podobnie, dołącz do naszego zespołu na stanowisko:
PERFORMANCE MARKETING MANAGER
Nasze wymagania:
- Posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii mediowych: Google Ads, Meta Ads, (search, display, youtube, shopping),
- mile widziane: Google 360, Campaign Manager 360, Programmatic/RTB, Afiliacja, Bing Ads, Tik Tok, Pinterest, Linkedin Ads, E-mail marketing, zakup bezpośredni,
- Masz praktykę (nie tylko teorię) w planowaniu, ustawianiu, weryfikowaniu, optymalizacji kampanii oraz optymalizacji i rozliczaniu ich budżetów,
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie pracy w domu mediowym, agencji digitalowej,
- Perfekcyjnie znasz narzędzia: Google Analytics, GTM, Facebook Pixel, Google Data Studio, PIWIK Pro,
- Potrafisz przygotowywać raporty, interpretować dane, wyciągać wnioski i przekuć je na efekt,
- Śmigasz w Excelu w stopniu zaawansowanym,
- Posiadasz doświadczenie przygotowywaniu mediaplanów i strategii mediowych,
- Znajomość branży i trendów performance marketingu, e-commerce, nowych technologii,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientem i dostawcami.
Jeśli więcej odpowiedzi jest na TAK, to jesteś dla idealną osobą dla naszego zespołu!
Twoje zadania:
-
Efektywne zarządzanie kampaniami mediowymi (planowanie, zakup, ustawienia, optymalizacja, rozliczanie, raportowanie),
- Przygotowywanie media planów i strategii mediowych,
- Bieżąca analityka i raportowanie,
- Szukanie / testowanie nowych rozwiązań i optymalizacja kampanii.
- Profesjonalna współpraca z Klientami i zespołem.
A my zapewniamy:
-
konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
-
szkolenia teoretyczne i praktyczne z zakresu marketingu, mediów i technologii,
- pracę hybrydową - praca zdalna i w biurze w WeWorku na Krakowskim Przedmieściu 13,
- pracę z polskimi i zagranicznymi Klientami,
- dowolną formę współpracy UoP lub B2B,
-
workation i zajęcia językowe,
-
samodzielność, odpowiedzialność i sprawczość,
-
pracę w zgranym, zwinnym i kreatywnym zespole, który się lubi i szanuje!