Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Office Assistant
HR
summ-it

Office Assistant

summ-it
Poznań
4 300 - 5 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
wykształcenie wyższe
COMARCH ERP OPTIMA
Microsoft Office
język angielski
Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant, która kompleksowo zatroszczy się o nasze biuro, a także chce rozwijać się w obszarze finansów i rachunkowości.


W summ-it stwarzamy przestrzeń na zgłaszanie swoich pomysłów i dbamy o Twój rozwój. Nasi pracownicy biorą udział w konferencjach branżowych i wydarzeniach dotyczących szeroko pojętej tematyki IT, a także udoskonalają swoje umiejętności dzięki różnego rodzaju szkoleniom i warsztatom.


Jeśli poszukujesz dynamicznego środowiska pracy, pełnego wyzwań i możliwości rozwoju, a jednak wciąż w ramach niekorporacyjnej struktury, to idealne miejsce dla Ciebie!


Zapraszamy do aplikowania osoby z Poznania i okolic.



Oferujemy:

  • Możliwe formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie,
  • Elastyczny czas pracy oraz przyjazną atmosferę
  • Możliwość automatyzacji procesów
  • Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
  • Wymiana wiedzy między działami
  • Udział w międzynarodowych projektach
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • Udział w spotkaniach pt. “Naukowy Piątek” oraz konferencjach
  • Możliwość zgłaszania własnych pomysłów i projektów, promujemy te najlepsze


Główne zadania na stanowisku:

  • Terminowa i efektywna realizacja zadań zlecanych przez Zarząd
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych
  • Zarządzanie powierzchnią biurową
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie oraz ich archiwizacja
  • Zarządzanie korespondencją firmową
  • Organizacja i koordynowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • Prowadzenie i koordynacja rejestracji zamówień
  • Współpraca z Działem Księgowości oraz Kadr
  • Prowadzenie ewidencji wydatków na biuro
  • Wprowadzanie danych do systemu (faktury)


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek studiów: administracja, finanse i rachunkowość)
  • Znajomość programu Comarch ERP Optima
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Otwartość, komunikatywność
  • Gotowość do ciągłego rozwoju
  • Samodzielność i kreatywność
  • Zaciętość w rozwiązywaniu problemów


Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku



Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i nadesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

4 300 - 5 500 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty