Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie, w związku z faktem, że chcemy prężniej rozwijać nasze działania marketingowe, by dać się poznać jeszcze większemu gronu potencjalnych klientów, poszukujemy osoby, która poza wiedzą, doświadczeniem i pasją do zarządzania projektami marketingowymi ma także smykałkę do tworzenia merytorycznego contentu związanego z szeroko pojętym IT.
Long story short - poszukujemy
(SENIOR) MARKETING SPECIALIST
Lubisz tworzyć i prowadzić projekty marketingowe od podstaw, dbać o każdy detal związany z kampaniami marketingowymi, a na słowo copywriting czujesz błogi spokój, bo wiesz, że pisanie chwytliwych tekstów to dla Ciebie bułka z masłem? Szukasz miejsca, gdzie spotkasz świetnych ludzi, którzy wesprą Cię na każdym kroku? Interesuje Cię branża nowoczesnych technologii? Czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
· współtworzenie procesów i projektów marketingowych – często od podstaw
· prowadzenie kampanii lead generation od A do Z (z dbałością o terminowość, budżety, harmonogram, koordynację zespołu)
· tworzenie contentu: artykułów, postów, case study na naszą stronę www, blog, social media
· organizacja webinarów, szkoleń i konferencji (online) pod kątem wizualnym, contentowym oraz koordynacja działań
· współpraca z zewnętrznymi partnerami w tematach związanych z marketingiem – np. agencja SEO, grafik
· ścisła współpraca z Anią, naszą Marketing Director
· współpraca z Microsoftem w tematach marketingowych
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
· pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
· min 3-4 lata doświadczenia komercyjnego w pracy w dziale marketingu B2B
· proaktywność oraz przejmowanie inicjatywy i odpowiedzialności za prowadzone przez siebie kampanie i projekty marketingowe, samodzielność w działaniu
· komunikatywność i umiejętność budowania i utrzymywania relacji oraz efektywnej współpracy ze współpracownikami – na co dzień będziesz kontaktować się z każdym działem w Supremo
· potwierdzone przykładami/ fragmentami umiejętności tworzenia jakościowego contentu w tematyce IT/ Tech/ Digital – ze znajomością i wykorzystywaniem zasad pisania tekstów pod wymogi SEO
· umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków na ich podstawie
· doświadczenie w zarządzaniu profilami firmowymi w social media: Linkedin, Facebook
· doświadczenie w pracy z narzędziami z rodziny m365 i o365
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
· doświadczenie w pracy w dziale marketingu w branży IT/ Tech/ Digital
· doświadczenie w pracy z Google Analitycs, Ads
· tworzenie grafik, prezentacji, wyczucie estetyki
A co my Tobie zaoferujemy?:
· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź współpracę b2b
· wynagrodzenie w przedziale 7-10K brutto na UoP/ 8,5-12K zł netto na b2b
· współfinansowane benefity (Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, bilety do teatru)
· pracę hybrydową – przez okres próbny 3 dni w biurze, po tym okresie min. 2 dni w biurze (znajdujemy się na poznańskim Górczynie)
· pracę w nowoczesnym ale przyjaznym biurze, w którym szybko poczujesz się jak w domu - i nie, nie praktykujemy nadgodzin!
· swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny
· dużą otwartość i możliwość realizacji i wdrożenia swoich pomysłów
O procesie rekrutacji:
1. Wyślij swoje zgłoszenie razem z próbkami tekstów, jakie samodzielnie napisałeś/aś - w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie
2. Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager – tu porozmawiamy o codzienności w Supremo, o naszych działach, klientach, wyzwaniach i organizacyjnych kwestiach
3. Podeślemy Ci do wglądu case study, z którymi chcielibyśmy abyś się zapoznał/a po to, aby…
4. …podczas rozmowy w naszym biurze z Anią (Marketing Director) – móc przeanalizować te teksty pod kątem ‘marketingowym’
5. Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 61 28 32 118.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej www: Partnerzy w drodze do chmury! - Poznaj Supremo.pl.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)
Rekomendowane oferty