Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i ekspertów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie poszukujemy freelancerów/ek, którzy wesprą nasz szkoleń i adopcji rozwiązań Microsoft u naszych klientów – kogoś, dla kogo wystąpienia publiczne stanowią chleb powszedni, kto ma smykałkę do nowych technologii i potrafi opowiadać o nich z pasją tak, by w pełni angażować słuchaczy, a jednocześnie umiejętnie szkolić ich z różnych rozwiązań technologicznych, które oferujemy jako Supremo.
Long story short – poszukujemy osoby na stanowisko:
TRENER MICROSOFT 365 (tak naprawdę to ADOPTION & KNOWLEDGE TRANSFER SPECIALIST, ale chcieliśmy abyś wiedział/a tak po prostu o co chodzi 😉) - FREELANCER/KA
Masz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów/ webinarów z narzędzi IT? Czerpiesz energię ze spotkań z ludźmi i potrafisz swoim entuzjazmem zarazić nawet największego tech-laika? Szukasz miejsca, gdzie spotkasz świetnych ludzi, którzy wesprą Cię na każdym kroku? Czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- organizacja i prowadzenie szkoleń, webinarów i warsztatów w zakresie technologii Microsoft dla użytkowników końcowych w formule online i onsite także w języku angielskim
- analiza potrzeb klientów w zakresie wdrożenia narzędzi Microsoft 365
- przygotowanie materiałów edukacyjnych w zakresie technologii Microsoft 365 dla użytkowników końcowych
- przygotowywanie komunikatów, wsadów opisowych do instrukcji, treści video do krótkich filmów instruktażowych w projektach dla klientów
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
- pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ webinarów w formule online i onsite –idealnie, jeśli byłyby to szkolenia narzędziowe, ale nie jest to obowiązkowe, jeśli przekonasz nas, że potrafisz z pasją opowiadać i szkolić z tematyki poza branżowej 😊
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z odbiorcami, otwartość, elastyczność, umiejętność budowania relacji i zaangażowania odbiorców
- swoboda w publicznych wystąpieniach, potocznie zwana ‘parciem na szkło’
- znajomość narzędzi M365 od strony usera (wiesz, jak korzystać z Teams, kojarzysz, co można zrobić w One Note i umiesz ustawić spotkanie w Outlooku – to będzie dobra baza)
- język angielski na poziomie min B2
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z narzędzi IT, np. Microsoft 365 lub SAP
- umiejętność nagrywania i/lub obróbki video
- doświadczenie w zarządzaniu zmianą w projektach i/lub organizacjach
A co my Tobie zaoferujemy:
- formę współpracy, która najbardziej Tobie odpowiada - kontrakt b2b, umowę zlecenie czy umowę o dzieło
- możliwość korzystania z naszego biura na poznańskim Górczynie
- swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny
- dużą otwartość i możliwość realizacji i wdrożenia swoich pomysłów
O procesie rekrutacji:
- Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie
- Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager – tu porozmawiamy o naszych działach, klientach, wyzwaniach i kwestiach organizacyjnych
- Poprosimy Cię o przesłanie krótkiego (5-10 min) nagrania, na którym będziemy chcieli zobaczyć tę pasję w szkoleniu, o której piszemy wyżej
- Ustalimy rozmowę w naszym biurze z Pauliną (naszą ekspertką w szkoleniach M365), podczas którego przedstawisz krótką prezentację na wybrany temat (10-15 min), a także porozmawiacie o Twoim doświadczeniu oraz o tym, jak wygląda przeprowadzanie szkoleń u nas od kuchni – całe spotkanie zajmie ok. 45 min
- Współpracujmy!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 61 28 32 118.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej www: Partnerzy w drodze do chmury! - Poznaj Supremo.pl.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)