O firmie:
Od 15 lat oferujemy klientom akcesoria odzieżowe pod markami: Szaleo, Art of Polo i Himawari.
Sprzedaż detaliczna jest prowadzona przez stronę szaleo.pl i platformy typu marketplace. Hurtownia funkcjonuje na artofpolo.pl i ma odbiorców w większości krajów UE.
W ramach naszej działalności sami przygotowujemy zdjęcia, materiały graficzne i filmy promujące produkty. Kampanie reklamowe prowadzimy wielokanałowo i od lat współpracujemy z influencerami.
Korzystamy z różnych narzędzi informatycznych, w tym z oprogramowania własnego. Pozwala to nam na elastyczność względem klientów i zmian na rynku. Proponujemy rozwiązania nowoczesne, a czasem nowatorskie.
Zachęcam do rzucenia okiem na:
https://www.youtube.com/@szaleo_pl
https://www.facebook.com/szaleo.sklep/
https://www.instagram.com/szaleo.pl/
Będziemy się kontaktować z wybranymi osobami po 15 maja.
Doświadczenie:
- Znajomość zasad tworzenia strategii marki.
- Umiejętność współtworzenia długofalowej strategii marketingowej oraz przełożenia jej na wielokanałowe działania operacyjne.
- Doświadczenie w planowaniu i weryfikowaniu budżetu na działania.
- Umiejętność planowania kampanii reklamowych i ich bieżącej analizy.
- Doświadczenie w pracy z różnymi kanałami i formatami (content, SEO, SEM, social, display, video, marketing automation, email marketing).
- Wiedza na temat rozwiązań stosowanych w digital marketingu.
- Umiejętność planowania własnych zadań i ich priorytetyzacji. Znajomość obsługi narzędzi do zarządzania projektami (Asana, Trello itp.) będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie we współpracy ze strategami, copywriterami, grafikami, specjalistami social media i performance marketingu, growth hackerami - pracującymi bezpośrednio w firmie lub na zewnątrz.
- Umiejętność pracy z narzędziami Google Analytics, panelami Facebook/Instagram, SEO (np. Senuto, Semstorm, Semrush, Ubersuggest).
- Znajomość narzędzi marketing automation i email marketingu (np. GetResponse, Hubspot).
- Umiejętność analizy wyników kampanii i wyciągania wniosków na przyszłość.
- Znajomość możliwości marketingowych dostępnych na platformach takich jak Meta, TikTok, Google Ads (z uwzględnieniem YouTube), Pinterest, Allegro Ads. Mile widziana umiejętność obsługi kilku z tych narzędzi.
- Znajomość specyfiki platform Facebook, TikTok, Pinterest, YouTube, Google, Allegro.
- Znajomość zagadnień marketing automation oraz email marketingu.
- Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami komercyjnymi. Skoncentrowanie na działaniu i efektach.
- Znajomość specyfiki e-commerce.
- Świadomość różnic między odbiorcą B2C (detal) oraz B2B (hurt).
- Doświadczenie w branży fashion będzie dodatkowym atutem.
Prosimy o załączenie przykładów zrealizowanych kampanii.
Zakres obowiązków:
- Ustalanie kalendarza marketingowego i związanych z nim akcji promocyjnych.
- Rozdzielanie zadań związanych z realizacją kalendarza do wykonania wewnątrz i na zewnątrz firmy.
- Dopilnowanie wykonania zaplanowanych działań marketingowych i zarządzanie nimi pomiędzy kanałami.
- Sprawdzanie efektywności kanałów reklamowych i wprowadzanie korekt w działaniu/budżecie.
- Tworzenie raportów i proponowanie nowych rozwiązań.
- Uwzględnienie tego, że prowadzimy marki detaliczne i hurtową: Szaleo / Himawari / Art of Polo.