Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Digital Marketing Specialist
Marketing
Szaleo.pl Tomasz Kękuś

Digital Marketing Specialist

Szaleo.pl Tomasz Kękuś
Kraków
8 000 - 11 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
copywriting
e-commerce
Google Analytics
dobra organizacja pracy
SEM
Mile widziane
Angielski
Google Ads
reklamy
seo
socialmedia
Opis stanowiska

O firmie:

Od 15 lat oferujemy klientom akcesoria odzieżowe pod markami: Szaleo, Art of Polo i Himawari.

Sprzedaż detaliczna jest prowadzona przez stronę szaleo.pl i platformy typu marketplace. Hurtownia funkcjonuje na artofpolo.pl i ma odbiorców w większości krajów UE.

W ramach naszej działalności sami przygotowujemy zdjęcia, materiały graficzne i filmy promujące produkty. Kampanie reklamowe prowadzimy wielokanałowo i od lat współpracujemy z influencerami.

Korzystamy z różnych narzędzi informatycznych, w tym z oprogramowania własnego. Pozwala to nam na elastyczność względem klientów i zmian na rynku. Proponujemy rozwiązania nowoczesne, a czasem nowatorskie.


Zachęcam do rzucenia okiem na:

https://www.youtube.com/@szaleo_pl

https://www.facebook.com/szaleo.sklep/

https://www.instagram.com/szaleo.pl/


Będziemy się kontaktować z wybranymi osobami po 15 maja.


Doświadczenie:

  • Znajomość zasad tworzenia strategii marki.
  • Umiejętność współtworzenia długofalowej strategii marketingowej oraz przełożenia jej na wielokanałowe działania operacyjne.
  • Doświadczenie w planowaniu i weryfikowaniu budżetu na działania.


  • Umiejętność planowania kampanii reklamowych i ich bieżącej analizy.
  • Doświadczenie w pracy z różnymi kanałami i formatami (content, SEO, SEM, social, display, video, marketing automation, email marketing).
  • Wiedza na temat rozwiązań stosowanych w digital marketingu.
  • Umiejętność planowania własnych zadań i ich priorytetyzacji. Znajomość obsługi narzędzi do zarządzania projektami (Asana, Trello itp.) będzie dodatkowym atutem.


  • Doświadczenie we współpracy ze strategami, copywriterami, grafikami, specjalistami social media i performance marketingu, growth hackerami - pracującymi bezpośrednio w firmie lub na zewnątrz.
  • Umiejętność pracy z narzędziami Google Analytics, panelami Facebook/Instagram, SEO (np. Senuto, Semstorm, Semrush, Ubersuggest).
  • Znajomość narzędzi marketing automation i email marketingu (np. GetResponse, Hubspot).
  • Umiejętność analizy wyników kampanii i wyciągania wniosków na przyszłość.


  • Znajomość możliwości marketingowych dostępnych na platformach takich jak Meta, TikTok, Google Ads (z uwzględnieniem YouTube), Pinterest, Allegro Ads. Mile widziana umiejętność obsługi kilku z tych narzędzi.
  • Znajomość specyfiki platform Facebook, TikTok, Pinterest, YouTube, Google, Allegro.
  • Znajomość zagadnień marketing automation oraz email marketingu.


  • Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami komercyjnymi. Skoncentrowanie na działaniu i efektach.
  • Znajomość specyfiki e-commerce.
  • Świadomość różnic między odbiorcą B2C (detal) oraz B2B (hurt).
  • Doświadczenie w branży fashion będzie dodatkowym atutem.


Prosimy o załączenie przykładów zrealizowanych kampanii.



Zakres obowiązków:

  • Ustalanie kalendarza marketingowego i związanych z nim akcji promocyjnych.
  • Rozdzielanie zadań związanych z realizacją kalendarza do wykonania wewnątrz i na zewnątrz firmy.
  • Dopilnowanie wykonania zaplanowanych działań marketingowych i zarządzanie nimi pomiędzy kanałami.
  • Sprawdzanie efektywności kanałów reklamowych i wprowadzanie korekt w działaniu/budżecie.
  • Tworzenie raportów i proponowanie nowych rozwiązań.
  • Uwzględnienie tego, że prowadzimy marki detaliczne i hurtową: Szaleo / Himawari / Art of Polo.



8 000 - 11 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty