- Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za performance oraz z innymi kluczowymi działami, aby zapewnić kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym - od prezentacji oferty, przez dostawę paczki do Klienta, aż po aktywację usługi
- Budowanie świadomości w organizacji na temat kluczowych elementów ścieżek sprzedażowych, w tym prowadzenie szkoleń i prezentacji dla interesariuszy na różnych szczeblach
- Zarządzanie procesami sprzedażowymi end-to-end (E2E), w tym inicjowanie, monitorowanie i egzekwowanie zmian, aby zapewnić spójność i skuteczność wszystkich działań sprzedażowych
- Tworzenie i wdrażanie strategicznej roadmapy biznesowej dla narzędzi eCommerce, wykorzystując metodę WSJF (Weighted Shortest Job First) do priorytetyzacji inicjatyw i efektywnego zarządzania zasobami
- Prowadzenie szczegółowych analiz danych, badań rynkowych oraz zbieranie feedbacku od klientów, aby podejmować decyzje oparte na dowodach, które wpłyną na wzrost sprzedaży oraz poprawę wskaźników NPS (Net Promoter Score)
- Minimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu biznesowym (product owner, product menager, program menager) w obszarze digital, sprzedaż i rozwój oprogramowania - (dodatkowym atutem doświadczenie w branżach telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia)
- Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii biznesowych oraz zarządzaniu projektami o dużej złożoności
- Doskonałe umiejętności analityczne, w tym doświadczenie w analizie danych, badaniach rynkowych oraz interpretacji wyników w celu podejmowania decyzji biznesowych
- Umiejętność skutecznej współpracy z zespołami między funkcyjnymi, w tym prowadzenia dialogu na poziomie kluczowych interesariuszy, aby efektywnie przekonywać do inwestycji i kierunków rozwoju tak by efekty pracy zaprezentować na poziomie zarządczym
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie C1, w tym umiejętność prowadzenia prezentacji i negocjacji na wysokim poziomie
- Umiejętności koordynowania prac by poprowadzić go2market proces
Nasz zespół odpowiada za rozwój i optymalizację narzędzi eCommerce w obszarze sprzedażowym, koncentrując się na rynku telekomunikacyjnym. Zarządzamy wszystkimi ścieżkami sprzedażowymi w serwisie www oraz aplikacji mobilnej od momentu prezentacji oferty do dostarczenia paczki do Klienta i aktywacji usługi. Naszym celem jest zapewnienie jak najwyższej efektywności tych procesów oraz ciągłe doskonalenie doświadczenia użytkownika we współpracy z zespołami biznesowymi i deweloperskimi wewnętrznymi i centralnymi
- Pakiety sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie – na preferencyjnych warunkach
- Możliwość udziału w rozwojowych webinarach, Festiwalu Rozwoju, dostęp do platform szkoleniowych
- Bezpłatne miejsce parkingowe i siłownia przy biurze na Marynarskiej, sprzęt służbowy i telefon z ofertą bez limitu (także do użytku prywatnego), specjalna oferta na produkty T-Mobile, a także zniżki od naszych partnerów
- Magentowa współpraca to także: imprezy firmowe, konkursy wewnętrzne, programy wellbeingowe i wolontaryjne, program poleceń pracowniczych Znam Talent, inicjatywy sportowe, grupy pracownicze DE&I
Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, która wyznajesz.
Liczą się tylko Twoje kompetencje.
Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informacje zwrotną!
- Wyślij swoje CV – pamiętaj, aby zawrzeć w nim informacje na temat kompetencji, których poszukujemy (znajdziesz je w sekcji W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI).
- Zadzwonimy do Ciebie, żeby opowiedzieć Ci więcej o zakresie zadań w tej roli oraz sprawdzić najważniejsze dla nas kryteria.
- Zaprosimy Cię na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Chętnie dowiemy się co Cię motywuje, posłuchamy o Twoich sukcesach i oczekiwaniach względem nowych wyzwań. Podczas rozmowy dowiesz się więcej o naszej firmie, zespole oraz zadaniach, które dla Ciebie przygotowaliśmy rozmawiając z liderem/-ką lub kolegami/-żankami z zespołu.
- Poprosimy Cię także o wykonanie zadania rekrutacyjnego, które pomoże nam sprawdzić Twoje kompetencje. Szczegółowe informacje o formie jego wykonania otrzymasz bezpośrednio od rekrutera/-ki.
- Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do umowy i dowiesz się więcej o firmie. Otrzymasz także wszelkie niezbędne informacje dot. pierwszego dnia i bezpośredni kontakt do swojego przełożonego/-j lub opiekuna/-ki.
Witaj w #MagentaTeam