Do wewnętrznych struktur naszego Klienta - polskiej spółki specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań HR - poszukujemy osoby na stanowisko IT Service Manager
Rola będzie opierała się na zarządzaniu kilkuosobowym zespołem, poprzez wsparcie merytoryczne i techniczne w tworzeniu rozwiązań IT. Jeśli stawiasz na nieustanny rozwój zawodowy i zależy Ci na przyjaznym środowisku, w którym twoje pomysły są wykorzystywane, to nie czekaj i aplikuj już teraz!
Opis zadań
- Zarządzanie pracą 4-osobowego zespołu
- Doradztwo techniczne i dzielenie się swoją wiedzą poprzez proponowanie skutecznych rozwiązań
- Udział w wewnętrznych projektach i nowych inicjatywach
- Utrzymanie i udoskonalanie infrastruktury, systemów i aplikacji IT
- Przeprowadzanie code review i wdrażanie automatyzacji
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu IT i innymi zespołami
Wymagania
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w tożsamej roli
- Biegła znajomość pakietu Microsoft 365, Symfonii, VBA i SQL
- Biegłość w tworzeniu analiz biznesowych
- Wielozadaniowość i wysoko rozwinięte kompetencje miękkie (komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, elastyczność, proaktywna postawa)
- Mile widziana znajomość systemów CRM / kadrowo-płacowych
Oferta
- Możliwość wieloaspektowego rozwoju zawodowego poprzez samodzielną rolę
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną.
- Komfortowe warunki pracy z nowoczesnego biura zlokalizowanego w centrum Warszawy
- Program poleceń pracowniczych.
- Praca w systemie hybrydowym (1 dzień w tygodniu home office)
- Ciekawe spotkania integracyjne i możliwość uczestnictwa w działaniach charytatywnych organizowanych przez firmę.