Oferta dla osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje w obszarze Technical Facility Management, pod okiem najlepszej kadry managerskiej w jednym z największych w Regionie obiektów o charakterze handlowo - usługowym. Praca po stronie Właściciela w międzynarodowym, stabilnym i dobrze ustrukturyzowanym środowisku.
Opis zadań
- Kompleksowe wsparcie Kierownika Technicznego w zarządzaniu obiektem od strony technicznej;
- Koordynacja wszystkich procesów mających na celu zapewnienie funkcjonalności obiektu: obszar hard services i soft services;
- Koordynacja projektów budowlano-remontowych (rozbudowy, przebudowy, modernizacje powierzchni użytkowych);
- Koordynacja i nadzór nad pracą w podwykonawców, serwisów zewnętrznych;
- Planowanie nowych inwestycji, modernizacji, usprawnień, przeglądów, konserwacji;
- Współpraca z najemcami, dostawcami i przedstawicielami instytucji lokalnych;
- Udział w postępowaniach ofertowych i przetargowych;
- Udział w przygotowywaniu szkoleń, dokumentacji i instrukcji;
- Udział w planowaniu i zarządzaniu budżetem.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowanie kierunki: elektryka, automatyka, budownictwo;
- Doświadczenie w obszarze obsługi technicznej/utrzymania obiektów wielkopowierzchniowych;
- Znajomość technicznych aspektów instalacji elektrycznych, sanitarnych, HVAC;
- Wiedza z zakresu automatyki przemysłowej, mile widziane doświadczenie w pracy z BMS;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji, B2 -praca w międzynarodowym środowisku, codzienna komunikacja w języku angielskim;
- Znajomość zasad BHP, prawa budowlanego, systemów bezpieczeństwa i instalacji przeciwpożarowej;
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje);
- Odpowiedzialność, umiejętność szukania rozwiązań, proaktywna postawa;
- Umiejętność współpracy i budowania partnerskich relacji opartych na wzajemnym szacunku;
- Znajomość pakietu MS Office oraz programów typu CAFM, mile widziane doświadczenie w pracy z systemem SAP;
- Uprawnienia SEP G1 (D+E).
Oferta
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych firm na rynku nieruchomości;
- Pracę po stronie Właściciela w stabilnym i dobrze ustrukturyzowanym środowisku;
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, globalną wymianę wiedzy i doświadczeń;
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, dodatkowe świadczenia finansowe i pozafinansowe;
- Liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, dostęp do najlepszych praktyk.