Zarządzanie outsourcingowymi projektami wsparcia sprzedaży dla klientów z sektora FMCG
Udział w tworzeniu struktur sił sprzedaży, a także opracowaniu strategii dla klienta optymalnego i skutecznego dotarcia do rynku
Bieżąca współpraca z klientem (współtworzenie KPI i targetów, uczestnictwo w spotkaniach podsumowujących, rekomendacje optymalizacji…)
Doradztwo w zakresie sprzedaży, dotarcia do rynku
Monitorowanie i kontrola pracy przedstawicieli handlowych w terenie (ad hoc)
Koordynowanie procesów rekrutacyjnych i programów rozwojowych dla PH (przy wsparciu HR)
Codzienna współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży i pracownikami centrali po stronie klientów
Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych (w tym współtworzenie i rekomendowanie działań promocyjnych i widocznościowych w obsługiwanych punktach sprzedaży)
Merytoryczne współtworzenie standardów i procedur projektowych współtworzenie i kontrola nad budżetem, akceptacja wydatków projektowych
Nasze wymagania:
Min. 5 lat doświadczenia w Dziale Sprzedaży (mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem sprzedaży)
Umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo dobra organizacja pracy
Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Zdolność do rozumienia potrzeb klienta
Prawo jazdy kat B
To oferujemy:
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach naszego świetnie zgranego i ambitnego zespołu