Koordynator ds. obsługi zamówień
Sprzedaż

Koordynator ds. obsługi zamówień

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

język niemiecki

obsługa klienta

sprzedaż

B2B

język hiszpański

Opis stanowiska

TED GIFTED to marka z ugruntowaną pozycją na rynku międzynarodowym. Zajmujemy się produkcją kreatywnych gadżetów reklamowych dla firm. 15 lat doświadczenia sprawia, że wiemy co i dla kogo robimy, co pozwala nam sukcesywnie poszerzać horyzonty i zdobywać kolejne cele biznesowe. Więcej informacji o nas znajdziesz na stronie www.tedgifted.com 😊


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko 🕵️‍♀️


🤓KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ (angielski/niemiecki/hiszpański)

📍Miejsce pracy: Poznań


🌟🤝 Dobrze się czujesz w kontakcie z klientem, lubisz dynamiczny rozwój wydarzeń. Łatwo się odnajdujesz w kontroli wielu zadań w krótkim czasie. Wiesz, na czym polega sprzedaż i jak rozmawiać z kontrahentami biznesowymi. Jesteś gotowy/-a do codziennego porozumiewania się w języku angielskim lub niemieckim i pracy w międzynarodowym zespole. Chcesz mieć możliwość rozwoju w różnych aspektach handlowych w prawdziwej, polskiej firmie produkcyjnej działającej na rynkach całej Europy i poza nią 🌍🔝 Zgłoś się do nas! ✔


💪 Twój zakres obowiązków:


  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
  • Koordynowanie i nadzór nad terminową realizacją zamówień
  • Koordynowanie terminów dostaw z działem produkcji
  • Sprawdzanie poprawności i kompletności danych
  • Współpraca z działem administracji, logistyki i księgowości
  • Ścisła współpraca z działem graficznym i produkcyjnym firmy
  • Zarządzanie i utrzymywanie informacji w systemie bazy danych klientów
  • Budowanie i rozwijanie relacji z nowymi i istniejącymi klientami biznesowymi
  • Udział w międzynarodowych targach branżowych


⭐ Wymagania:


  • Zaangażowanie, skrupulatność i duża energia do działania
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego/hiszpańskiego – WARUNEK KONIECZNY, jeśli znasz więcej niż jeden język będzie to Twoim dodatkowym atutem
  • Znajomość codziennej obsługi komputera, swobodne poruszanie się w środowisku Microsoft i praca w Word i Excel, umiejętność korzystania z komunikatorów
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta biznesowego lub w dziale handlowym
  • Umiejętność pracy w zróżnicowanym zespole i szybkim tempie


🎁✨ Oferujemy:


💼 Umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia adekwatną do Twojej aktualnej sytuacji

🤝Pracę w zróżnicowanym, międzynarodowym i energetycznym zespole

💪Dużą samodzielność w działaniu

🏋️‍♀️Kartę Multisport


Dziękujemy za udział w procesie rekrutacji .Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Legionowo
język angielski
account
Microsoft Office
Nowa