Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Koordynator ds. obsługi zamówień
new
Logistyka
TED GIFTED

Koordynator ds. obsługi zamówień

TED GIFTED
Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
dobra organizacja pracy
priorytetyzacja
Mile widziane
włoski
hiszpański
niemiecki
Angielski
francuski
Opis stanowiska

TGL POLAND


Jesteśmy firmą działającą na rynku personalizowanych produktów wykonanych metodą sublimacji od prawie 15 lat. Pracujemy z klientami na rynku europejskim i poza nim. Zajmujemy się wykonywaniem druków na różnego rodzaju materiałach własnych oraz powierzonych przez Klienta (smycze, bandany, leżaki, ściereczki, torby, czapki, szaliki).

Nasza strona to www.tedgifted.com


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ


📌 Miejsce pracy: Poznań


Dobrze się czujesz w kontakcie z klientem, lubisz dynamiczny rozwój wydarzeń. Łatwo się odnajdujesz w kontroli wielu zadań w krótkim czasie. Wiesz, na czym polega sprzedaż i jak rozmawiać z kontrahentami biznesowymi. Jesteś gotowy/-a do codziennego porozumiewania się w języku angielskim i pracy w międzynarodowym zespole. Chcesz mieć możliwość rozwoju w różnych aspektach handlowych w prawdziwej, polskiej firmie produkcyjnej działającej na rynkach całej Europy i poza nią. Zgłoś się do nas!



Twój zakres obowiązków:


  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
  • Koordynowanie i nadzór nad terminową realizacją zamówień
  • Koordynowanie terminów dostaw z działem produkcji
  • Sprawdzanie poprawności i kompletności danych
  • Współpraca z działem administracji, logistyki i księgowości
  • Ścisła współpraca z działem graficznym i produkcyjnym firmy
  • Zarządzanie i utrzymywanie informacji w systemie bazy danych klientów
  • Budowanie i rozwijanie relacji z nowymi i istniejącymi klientami biznesowymi
  • Udział w międzynarodowych targach branżowych


Wymagania:


  • Zaangażowanie, skrupulatność i duża energia do działania
  • Komunikatywna znajomość jednego z następujących języków obcych: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego – WARUNEK KONIECZNY, jeśli znasz więcej niż jeden język obcy, będzie to Twoim dodatkowym atutem
  • Znajomość codziennej obsługi komputera, swobodne poruszanie się w środowisku Microsoft i praca w Word i Excel, umiejętność korzystania z komunikatorów
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta biznesowego lub w dziale handlowym
  • Umiejętność pracy w zróżnicowanym zespole i szybkim tempie



Oferujemy:


  • Umowę o pracę
  • Pracę w zróżnicowanym, międzynarodowym i energetycznym zespole
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, imprezy integracyjne, owocowe czwartku, prezenty urodzinowe
Sprawdź podobne oferty