Konsultant ds. wsparcia technicznego (back-office) z j. polskim

Konsultant ds. wsparcia technicznego (back-office) z j. polskim

Warszawa
31 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

branża RTV/AGD

język polski

angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Cześć!

Czy kiedykolwiek w pracy robiłeś(-aś) pranie?

Nie? Dziwne…u nas to normalne 😊

Wspieramy klientów jednego z największych producentów urządzeń RTV/ AGD/ IT, a w biurze posiadamy tyle sprzętu, że poczujesz się niemalże jak w domu.

 

Zadania:

  • Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom sprzętu, za pośrednictwem maili i czatów. Brak połączeń telefonicznych!
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Udzielanie informacji na temat produktów i ich funkcjonalności,
  • Wprowadzanie zgłoszeń do systemu.


Nasze oczekiwania:

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2/native),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Podstawowa znajomość obsługi urządzeń RTV/AGD (czyli np. lodówka, pralka, telewizor),
  • Uśmiech, pozytywne nastawienie, komunikatywność, chęć uczenia się,
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze komputera.
  • Dyspozycyjność na minimum 120h miesięcznie.

 

Rekrutujemy zdalnie! Poznaj etapy rekrutacji:

  1. Screening – wstępna rozmowa telefoniczna.
  2. Teams interview z weryfikacją języka angielskiego.
  3. Decyzja.


To oferujemy:

  • Umowa zlecenie ze stawką 31,50 zł brutto/h,
  • Możliwość współpracy w formie zdalnej po ustabilizowaniu dobrych wyników: najpierw zaprosimy Cię na okres treningu do naszego biura w Warszawie. Trening będzie trwał 3 tygodnie (poniedziałek-piątek 9:00-17:00). Przez następne tygodnie wdrożysz się w wykonywanie zadań i osiągniesz samodzielność- wówczas będzie możliwość przeniesienia się na współpracę zdalną, do której zapewnimy Ci sprzęt,
  • Możliwość ułożenia dogodnego harmonogramu współpracy; projekt pracuje w godzinach: poniedziałek-piątek 7:00-18:00 oraz w soboty 9:00-13:00,
  • Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych,
  • Możliwości rozwoju osobistego i językowego – do dyspozycji mamy szkolenia wewnętrzne oraz bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy – jesteśmy specjalistami od wyławiania talentów spośród naszych agentów w ramach rekrutacji wewnętrznych. Jest to dla Ciebie szansa na zbudowanie ścieżki kariery…


Do czego namawiamy i zapraszamy! Aplikuj już dziś!

31 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Administracyjnych i Wsparcia Klienta

Nowa
Amica Group
Oborniki
samodzielność
obsługa klienta
analiza
Nowa

Quality Administrator

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
Microsoft Office 365
Customer Care
język angielski
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Nowa
Klimas Wkręt-met
Wanaty
Microsoft Office
ERP
Microsoft Office Excel
Nowa

Techniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Katowice
język niemiecki
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Appartme
Kraków
obsługa klienta
CAD
sprzedaż
Nowa