O nas
The Heart R&D Lab to wiodąca firma R&D na rynku polskim, która dostarcza innowacyjne rozwiązania IT i Hardware, nieustannie poszukując rozwiązania dla lepszej przyszłości poprzez rozwój światowej klasy innowacji technologicznych.
Nasz utalentowany zespół ekspertów, inżynierów i programistów posiada szerokie doświadczenie w opracowywaniu najnowszych i unikalnych rozwiązań przy wykorzystaniu najnowszych technologii.
Zaangażowanie w proces R&D oraz technologię wyróżnia nas na rynku. Naszym celem jest ciągłe przekraczanie granic i podnoszenie poprzeczki w dążeniu do stworzenia przełomowych technologii.
Kogo szukamy?
Ambitnej osoby chcącej doskonalić swoje umiejętności analityczne i biznesowe w rozwijającym się dziale Business Development. Idealnie, jeśli kandydat posiada doświadczenia startupowe, rozumie specyfikę branży IT oraz zagadnień technologicznych.
Zakres odpowiedzialności z podziałem na kluczowe obszary:
Obszar analityczny:
- Zadania analityczne w projektach związanych z budowaniem produktów IT i Hardware na etapie product Discovery
- Przeprowadzanie badań i analiz w celu zrozumienia trendów biznesowych i rynkowych
- Współudział w badaniu potencjału projektów, możliwości rozwoju, strategii
- Współudział w badaniu i ocenie startupów i dostawców, którzy pasują do założeń projektu
- Proponowanie nowych i ciekawych rozwiązań technologicznych, śledzenie trendów rynku technologicznego, konkurencji i wyciąganie na ich podstawie wniosków pomocnych w opracowaniu strategii biznesowych
- Wsparcie projektów (Product Ownerów/Analityków) na etapie wczesnej koncepcji, rozwoju nowych funkcjonalności rozwijanego produktu. Konsultowanie rozwiązań z zespołem i poszukiwanie/proponowanie rozwiązań alternatywnych
Obszar relacji z klientem:
- Udział w warsztatach sprzedażowych i proaktywne proponowanie strategicznych rad i rekomendacji klientom oraz partnerom biznesowym - identyfikowanie szans biznesowych
- Wsparcie w prezentowaniu rozwiązań dla klientów
- Wsparcie zespołu Business Development w zakresie przygotowania atrakcyjnych i profesjonalnych prezentacji dla klientów
- Sporadyczny, bezpośredni kontakt z klientem i kadrą zarządzającą czołowych międzynarodowych korporacji i startupów
Oczekiwania:
- Umiejętność myślenia kreatywnego i proponowania nowych rozwiązań biznesowych, wykorzystywania innowacyjnych metod i narzędzi do rozwijania biznesu
- Wiedza na temat rynku, trendów i konkurencji i umiejętność praktycznego jej wykorzystania w opracowaniu strategii biznesowych, identyfikowanie szans biznesowych
- Umiejętność przeprowadzania analiz rynkowych i wykorzystywania ich do opracowywania strategii biznesowych
- Umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji i prezentowania propozycji w klarowny sposób
- Zdolność do planowania i organizacji działań biznesowych, zarządzania czasem i priorytetami oraz przygotowywania planów
- Bardzo dobra umiejętność tworzenia prezentacji, materiałów, w tym znajomość narzędzi graficznych - Figma
- Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami i priorytetami jednocześnie
- Otwartość na naukę nowych narzędzi oraz proaktywne wyszukiwanie nowych, pozwalających na optymalizację i poprawę jakości rozwiązań
- Chęć nauki i rozwoju w kierunku Consulting / business development / Marketing
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych w social selling, w szczególności Linkedin Navigator
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi AI w pracy kreatywnej - Chat GPT, Mid Journey, Relume etc.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Oferujemy ścieżki rozwoju zawodowego w zakresie marketingu operacyjnego, business developmentu i analizy biznesowej
- Zapewniamy środowisko oparte na pracy zespołowej i partnerstwie, gdzie można dzielić się i testować swoje pomysły
- Nasze projekty pochodzą z różnorodnych branż, szukamy innowacji, chcemy mieć wpływ na zmiany zachodzące wokół nas. Wyróżnia nas też możliwość stworzenia kompletnego produktu (hardware, software i design)
Benefity:
- Karta MultiSport
- Prywatna opieka medyczna
- Możliwość pracy hybrydowej
- Super biuro w Krakowie (ul. Jana Kilińskiego 2)
Proces rekrutacyjny:
- Skontaktuj się z nami odpowiadając na to ogłoszenie
- Otrzymasz wiadomość od naszego zespołu Talent Acquisition jeżeli Twoja kandydatura spełnia nasze oczekiwania
- Umówimy się telefonicznie na 30-min rozmowę HR, podczas której opowiesz nam więcej o swoich oczekiwaniach względem współpracy i dotychczasowym doświadczeniu
- Zaprosimy Cię do etapu merytorycznej weryfikacji, poznasz specyfikę naszych projektów, porozmawiamy o podejściu do praktycznych zagadnień w Twojej roli
- Skontaktujemy się z Tobą, żeby podsumować proces rekrutacyjny i poinformować Cię o naszej decyzji oraz feedbacku.