Business Development Support
Zarządzanie

Business Development Support

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Figma

dobra organizacja pracy

język angielski

Mile widziane

Linkedin Navigator

narzędzia AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas


The Heart R&D Lab to wiodąca firma R&D na rynku polskim, która dostarcza innowacyjne rozwiązania IT i Hardware, nieustannie poszukując rozwiązania dla lepszej przyszłości poprzez rozwój światowej klasy innowacji technologicznych.


Nasz utalentowany zespół ekspertów, inżynierów i programistów posiada szerokie doświadczenie w opracowywaniu najnowszych i unikalnych rozwiązań przy wykorzystaniu najnowszych technologii.


Zaangażowanie w proces R&D oraz technologię wyróżnia nas na rynku. Naszym celem jest ciągłe przekraczanie granic i podnoszenie poprzeczki w dążeniu do stworzenia przełomowych technologii.


Kogo szukamy?


Ambitnej osoby chcącej doskonalić swoje umiejętności analityczne i biznesowe w rozwijającym się dziale Business Development. Idealnie, jeśli kandydat posiada doświadczenia startupowe, rozumie specyfikę branży IT oraz zagadnień technologicznych.


Zakres odpowiedzialności z podziałem na kluczowe obszary:


Obszar analityczny:

  • Zadania analityczne w projektach związanych z budowaniem produktów IT i Hardware na etapie product Discovery
  • Przeprowadzanie badań i analiz w celu zrozumienia trendów biznesowych i rynkowych
  • Współudział w badaniu potencjału projektów, możliwości rozwoju, strategii
  • Współudział w badaniu i ocenie startupów i dostawców, którzy pasują do założeń projektu
  • Proponowanie nowych i ciekawych rozwiązań technologicznych, śledzenie trendów rynku technologicznego, konkurencji i wyciąganie na ich podstawie wniosków pomocnych w opracowaniu strategii biznesowych
  • Wsparcie projektów (Product Ownerów/Analityków) na etapie wczesnej koncepcji, rozwoju nowych funkcjonalności rozwijanego produktu. Konsultowanie rozwiązań z zespołem i poszukiwanie/proponowanie rozwiązań alternatywnych

Obszar relacji z klientem:

  • Udział w warsztatach sprzedażowych i proaktywne proponowanie strategicznych rad i rekomendacji klientom oraz partnerom biznesowym - identyfikowanie szans biznesowych
  • Wsparcie w prezentowaniu rozwiązań dla klientów
  • Wsparcie zespołu Business Development w zakresie przygotowania atrakcyjnych i profesjonalnych prezentacji dla klientów
  • Sporadyczny, bezpośredni kontakt z klientem i kadrą zarządzającą czołowych międzynarodowych korporacji i startupów


Oczekiwania:

  • Umiejętność myślenia kreatywnego i proponowania nowych rozwiązań biznesowych, wykorzystywania innowacyjnych metod i narzędzi do rozwijania biznesu
  • Wiedza na temat rynku, trendów i konkurencji i umiejętność praktycznego jej wykorzystania w opracowaniu strategii biznesowych, identyfikowanie szans biznesowych
  • Umiejętność przeprowadzania analiz rynkowych i wykorzystywania ich do opracowywania strategii biznesowych
  • Umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji i prezentowania propozycji w klarowny sposób
  • Zdolność do planowania i organizacji działań biznesowych, zarządzania czasem i priorytetami oraz przygotowywania planów
  • Bardzo dobra umiejętność tworzenia prezentacji, materiałów, w tym znajomość narzędzi graficznych - Figma
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami i priorytetami jednocześnie
  • Otwartość na naukę nowych narzędzi oraz proaktywne wyszukiwanie nowych, pozwalających na optymalizację i poprawę jakości rozwiązań
  • Chęć nauki i rozwoju w kierunku Consulting / business development / Marketing


Mile widziane:

  • Znajomość narzędzi wykorzystywanych w social selling, w szczególności Linkedin Navigator
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi AI w pracy kreatywnej - Chat GPT, Mid Journey, Relume etc.


Dlaczego warto z nami pracować?

  • Oferujemy ścieżki rozwoju zawodowego w zakresie marketingu operacyjnego, business developmentu i analizy biznesowej
  • Zapewniamy środowisko oparte na pracy zespołowej i partnerstwie, gdzie można dzielić się i testować swoje pomysły
  • Nasze projekty pochodzą z różnorodnych branż, szukamy innowacji, chcemy mieć wpływ na zmiany zachodzące wokół nas. Wyróżnia nas też możliwość stworzenia kompletnego produktu (hardware, software i design)


Benefity:

  • Karta MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Super biuro w Krakowie (ul. Jana Kilińskiego 2)


Proces rekrutacyjny:

  • Skontaktuj się z nami odpowiadając na to ogłoszenie
  • Otrzymasz wiadomość od naszego zespołu Talent Acquisition jeżeli Twoja kandydatura spełnia nasze oczekiwania
  • Umówimy się telefonicznie na 30-min rozmowę HR, podczas której opowiesz nam więcej o swoich oczekiwaniach względem współpracy i dotychczasowym doświadczeniu
  • Zaprosimy Cię do etapu merytorycznej weryfikacji, poznasz specyfikę naszych projektów, porozmawiamy o podejściu do praktycznych zagadnień w Twojej roli
  • Skontaktujemy się z Tobą, żeby podsumować proces rekrutacyjny i poinformować Cię o naszej decyzji oraz feedbacku.





Rekomendowane oferty

Junior Project Manager / PMO

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
havenocode
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie zespołem
zarządzanie projektami
komunikacja
Nowa