O nas
The Software House to jedna z najlepiej ocenianych (Clutch.co) i najszybciej rosnących firm programistycznych w Europie (Financial Times 1000). Tworzymy firmę, którą kochają klienci – większość z nich zostaje z nami na lata, a 95% z nich poleca nas jako godnego zaufania partnera technologicznego.
Od Ciebie oczekujemy:
- minimum 3 lat doświadczenia na stanowiskach Account Managera bądź New Business Managera (lub pokrewnych) w firmie w branży usług IT - warunek konieczny
- biegłej znajomości języka angielskiego (C1+) - warunek konieczny
- doświadczenia w pracy z zagranicznymi klientami
- gotowości do podróży służbowych
- gotowości do pracy z naszego warszawskiego biura minimum 1 raz w tygodniu (w okresie wdrożenia minimum 3 razy w tygodniu)
- rozbudowanych umiejętności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych pozwalających na rozmowy na poziomie kadry zarządzającej
- silnej motywacji wewnętrznej i proaktywnego podejścia
- zorientowania na osiąganie założonych celów
Nice to have:
- wcześniejsze sukcesy w rozwoju współpracy z korporacyjnym klientem - od małego projektu do portfolio projektów generujących powyżej 2mln USD przychodu rocznie
Zakres obowiązków:
- eksplorowanie planów biznesowych i struktur organizacyjnych obecnych klientów w celu poszukiwania i proponowania nowych możliwości rozwoju ich biznesu
- identyfikowanie nowych decydentów i oraz generowanie nowych szans sprzedażowych po stronie istniejących klientów TSH
- rozwój współpracy z kluczowymi klientami TSH - od jednego projektu dla jednego decydenta do portfolio wielu projektów dla różnych decydentów w różnych obszarach geograficznych i działach firmy
- zaangażowanie w budowanie i utrzymywanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji z osobami zaangażowanymi w projekt po stronie klienta (komunikacja z osobami na różnych poziomach decyzyjności, także z osobami c-level)
- realizowanie zadań z zakresu obsługi posprzedażowej, m.in aktualizacja stawek, upselling, utrzymanie sprzedaży, aktywne wsparcie w pozyskiwaniu referencji itp.
- aktywne wsparcie w rozwiązywaniu problemów (“crisis management”)
- raportowanie podejmowanych działań w systemie Hubspot
Co mamy, co pomoże Ci w osiąganiu świetnych wyników?
-
atrakcyjny model prowizyjny - który wynagrodzi Twój wysiłek włożony w rozwój klientów,
-
topowe portfolio - duzi dotychczasowi klienci z Wielkiej Brytanii, USA, Unii Europejskiej i Bliskiego Wschodu, którzy wydają miliony dolarów rocznie na usługi IT u konkurencji (w tej roli nie będziesz się zajmować klientami z niskim potencjałem),
-
mocny brand i najwyższą jakość usług - od lat znajdujemy się w czołówce polskich firm informatycznych IDG Computerworld TOP 200 oraz najlepszych firm IT na świecie - Clutch Global Leaders
- duże wsparcie teamu technicznego w procesie sprzedaży (CTO, VP of technology, analityk biznesowy i inni)
-
solidny onboarding, szkolenia i dedykowany leader z ponad 10-letnim stażem doświadczeniem w budowaniu topowych zespołów sprzedaży w branży, który wesprze Cię w pierwszych miesiącach pracy i wdroży w organizację
- budżet - na wyjazdy i spotkania z klientami
Oprócz tego zapewnimy Ci:
- stabilną współpracę w ramach umowy B2B
- pracę w atmosferze zaufania i otwartości na feedback, dużo elastyczności w działaniu i możliwości wdrażania własnych pomysłów
- najwyższej klasy sprzęt, a także wszystkie potrzebne subskrypcje i narzędzia
- prywatną opiekę medyczną w LUX MED obejmującą także stomatologię
- opiekę psychologiczną w HearMe.