Wymagane umiejętności
accountmanager
digital marketing
social media
Opis stanowiska
CO CIĘ CHARAKTERYZUJE?
- min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta po stronie agencji social media/marketingowej;
- szeroka wiedza na temat social media i komunikacji w digitalu;
- kompetencje performance (FB, LI, TT Ads);
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektu od A do Z, myślenia strategicznego i planowania z wyprzedzeniem;
- umiejętność identyfikacji potrzeb klienta i pracy zgodnie z briefem bądź celami i założeniami projektu;
- biznesowe podejście do projektów;
- zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi do mierzenia efektywności działań w social media;
- zdolności sprzedażowe;
- doskonała (w mowie i piśmie) znajomość języka angielskiego.
CO BĘDZIESZ DLA NAS ROBIĆ?
- opiekować się projektami w social media dla międzynarodowych marek;
- współpracować z działem content design i kreacji;
- opracowywać strategie komunikacji w social media dla aktualnych i nowych klientów;
- uczestniczyć w procesie pozyskiwania nowych klientów;
- planować akcje niestandardowe, współprace z influencerami, kampanie wykraczające również poza social media;
- analizować skuteczność działań, tworzyć harmonogramy prac, raportować ich postęp i efektywność.
- kosztorysować prace, nadzorować poziom kosztów projektu;
- rekomendować nowe działania bądź rozszerzenie bieżących.
CO W ZAMIAN:
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- ciekawa praca nad projektami dla znanych marek;
- możliwość rozwoju również w kierunku content marketingu i SEO;
- prywatna opieka medyczna, szkolenia;
- system premiowy;
- atmosfera nie do podrobienia :)
Oferta dodana: 08.07.2022