Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Customer Support Specialist
Support
Thulium sp. z o.o.

Customer Support Specialist

Thulium sp. z o.o.
Kraków
5 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
5 500 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
skuteczna komunikacja
saas
dobra organizacja pracy
komunikatywność
konsultant
obsługa klienta
praca w grupie
Mile widziane
angielski B2
Jira
Google Workspace
Slack
Thulium
Opis stanowiska

O nas


Thulium to zaawansowana platforma SaaS do obsługi klienta. Od 18 lat pomagamy firmom w efektywnym zarządzaniu komunikacją od klientów. Porządkujemy procesy obsługi rozmów telefonicznych, e-maili, czatów oraz Messengera, podnosząc poziom zadowolenia klientów i budując ich lojalność. Zapewniamy personalizację i automatyzację procesów obsługi klienta.


Firmy wybierają Thulium ze względu na prostą konfigurację, bezproblemową integrację z zewnętrznymi narzędziami oraz sprawdzoną jakość obsługi klienta.


Wśród klientów, którzy nam zaufali są m.in.: Onet, TUI Poland, Wittchen, Morele.


Twój zakres obowiązków:


  • realizacja zgłoszeń, połączeń telefonicznych, czatów,
  • prowadzenie szkoleń on-line, prezentacji systemu, webinarów,
  • konfigurowanie systemu Thulium pod potrzeby klientów,
  • współpraca z obecnymi klientami oraz innymi działami firmy,
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami,


Nasze wymagania:


  • min 2-letnie doświadczenie w jednej organizacji w obsłudze klienta (najlepiej SaaS, B2B),
  • mile widziana znajomość systemu Thulium,
  • umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów z dbałością o szczegóły,
  • doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń systemu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie pisemne i werbalne umiejętności komunikacyjne,
  • zdolność do przejmowania inicjatywy i samodzielnego działania,
  • mile widziana znajomość aplikacji: Slack, Pipedrive, Google Workspace,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.


Oferujemy


  • możliwość wyboru formy umowy - UoP lub B2B,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym - min. 2/3 dni w tygodniu pracy w biurze (os. Złotej Jesieni 7, Kraków),
  • przejrzyste warunki wynagrodzenia i rozwoju,
  • możliwość wdrażania swoich pomysłów produktowych w życie,
  • lekcje angielskiego z native speakerem,
  • benefity: prywatna opieka medyczna / Multisport / Kafeteria / Pizza&BurgerDay.
5 500 - 10 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 9 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty