Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

Obsługa klienta

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

Obsługa klienta

królowej jadwigi, Poznań

TP Polska

Niepełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

obsługa klienta

Opis stanowiska

- Jesteś pasjonatem motoryzacji?


- Lubisz i potrafisz rozmawiać z ludźmi?


- Szukasz zajęcia związanego z Twoimi zainteresowaniami?



Jeśli tak, to zostań tu na chwilę i przeczytaj jak możesz wykorzystać swoją pasję jednocześnie zarabiając pieniądze.


W imieniu TP Polska zapraszam Cię do udziału w rekrutacji na rolę:


Doradcy klienta w branży motoryzacyjnej



Zadania, które na Ciebie czekają:


  • wspieranie klientów w kwestiach związanych z leasingiem, płatnościami i umowami,

  • udzielanie informacji na temat możliwych i niedostępnych opcji związanych z użytkowaniem samochodu,

  • przekazywanie klientom wiedzy merytorycznej dotyczącej warunków umowy, terminów jej zakończenia oraz procedur związanych z wcześniejszym wypowiedzeniem,

  • wyjaśnianie zasad dotyczących rat i spłat leasingu,

  • dbanie o wysoką jakość obsługi – będziesz reprezentować markę Premium, dlatego zorientowanie na satysfakcję klienta będzie tu miało szczególne znaczenie.


 


Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:

  • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie ojczystym,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

  • biegłość w obsłudze komputera,

  • wiedza o samochodach, zainteresowanie nowinkami ze świata motoryzacji, zorientowanie w tym obszarze- jest to kluczowe, abyś z łatwością przyswoił wiedzę jaką Ci podamy na szkoleniu- nie będzie to wiedza od podstaw,

  • komunikatywność: aktywne słuchanie, empatia, asertywność,

  • wysoka kultura osobista,

  • dyspozycyjność do współpracy w pełnym wymiarze godzinowym (projekt działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00).


 


Co oferujemy:

  • umowę zlecenie, stawka godzinowa 30,50 zł brutto/h,

  • w pełni zdalne szkolenie oraz mentoring, które przygotują Cię do codziennych zadań. Od pierwszego dnia będziesz realizować pracę z domu, a my zapewnimy Ci cały niezbędny sprzęt – od komputera po słuchawki,

  • realną możliwość awansu poprzez uczestniczenie w rekrutacjach wewnętrznych (z których wyłoniona została zdecydowana większość naszych pracowników w back office lub na stanowiskach kierowniczych),

  • program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy do 2000 zł brutto,

  • możliwość korzystania z platformy MyBenefit,

  • bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,


 

Dołącz do naszego Teamu i aplikuj już dziś!

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

obsługa klienta

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.11.2025

O firmie

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych j...

Zobacz profil firmy

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

Podsumowanie oferty

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

królowej jadwigi, Poznań

TP Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zasady naszej Polityki Prywatności znajdziesz w formularzu aplikacyjnym. You can find the terms of our Privacy Policy in the application form... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.