Swedish-speaking Customer Care Agent SME Services
Finanse

Swedish-speaking Customer Care Agent SME Services

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
TP Polska

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Wymagane umiejętności

angielski C1

szwedzki C1

AML

CRM

KYC

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you?

Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe?

If so, you are in the right place!

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world.


Your responsibilities

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you?


Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe?

If so, you are in the right place!

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world.



Your responsibilities

  • Handle customer inquiries via email, chat, and calls about acquiring or technical products.
  • Use CRM, ERP, and other systems to assist customers effectively.
  • Provide technical support for card terminals and self-service portals.
  • Manage administrative tasks such as updating customer details and resolving invoice-related questions.
  • Collaborate with internal and external teams to ensure smooth operations.


Our requirements

  • Native-level command of the Swedish language.
  • Fluent in English (spoken and written).
  • Prior experience in customer service or contact centers is required.
  • Strong communication and teamwork abilities.
  • Technical aptitude for reporting IT incidents.
  • Service-minded, proactive, and self-driven.
  • Flexible and result-oriented with a strong focus on quality.
  • Availability during project operating hours: Monday-Friday 8:00-21:00; Saturday- Sunday: 8:00-18:00.

Optional

  • Knowledge of GDPR, AML, KYC, and e-commerce guidelines.
  • Fin-tech knowledge.


What we offer

  • Employment contract.
  • Friend referral program with additional bonuses.
  • Hybrid working from Krakow 3 days per week (we guarantee the equipment to work from home).
  • Extensive training 5-6 weeks in office.
  • If you are well-experienced but live far from Kraków - we will provide you with accommodation for the training period. After the training, you will continue working remotely from your home.
  • Private health insurance.
  • Sports card subsidy.
  • Life insurance.
  • The real opportunity to grow is by taking part in recruitment and internal training.
  • Social events, charity actions, and opportunities to integrate with colleagues.​


Do no wait apply!