Specjalista/ka ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Wymagane umiejętności

język niemiecki

komunikatywność

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dołącz do zespołu obsługującego klientów start-upu z branży meblowej premium. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


Lokalizacja: Cała Polska


U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 5500 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 1500 zł brutto).
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
  • Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.


Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Umawiamy terminy dostaw i montażu mebli, telefonicznie i mailowo odpowiadamy na pytania klientów dotyczące produktów sklepu internetowego. Udzielamy wsparcia w zakresie sprzedaży, obsługi technicznej i reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.


Wyróżniają Cię:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klienta i umawiania terminów dostaw i montażu.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2) - niezbędna do umawiania terminów dostaw i montażu, obsługi naszych systemów.
  • Umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku (w przedziale godzinowym 08:00 - 18:00).
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland) i poznaj nas lepiej.