Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Wymagane umiejętności

język polski

język francuski

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dołącz do zespołu obsługującego klientów korzystających z automatów paczkowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


Lokalizacja: Cała Polska


U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 4200 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 1000 zł brutto).
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (3-5 dni roboczych, stacjonarnie/zdalnie lub hybrydowo).
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, zgodnie ze standardami naszej firmy, a także otrzymasz wsparcie w codziennej pracy.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
  • Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.


Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Za pośrednictwem chatu udzielamy odpowiedzi na pytania użytkowników, w razie potrzeby raportujemy błędy techniczne i sprawy wymagające interwencji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.


Wyróżniają Cię:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - szkolenie i wszystkie procedury są w j. angielskim.
  • Dobra znajomość języka polskiego (min. B2) - konieczna do efektywnej współpracy z zespołem.
  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z empatią i szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do niedzieli, zmiany w przedziale godz. 7:00 - 22:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland) i poznaj nas lepiej.