Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

💻 Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
new
Support
Transcom Worldwide Poland

💻 Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim

Transcom Worldwide Poland
Gdańsk
6 500 - 7 200 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Transcom Worldwide Poland
Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
niemiecki
Mile widziane
Service Desk
Friendly offer
Opis stanowiska

Dołącz do zespołu Service Desk i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


Lokalizacja: Gdańsk, Grunwaldzka 50


Czekają na Ciebie:

👉 Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.

👉 Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.

👉 Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.

👉 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.

👉 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

👉 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

👉 Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!


Jak wygląda nasz dzień pracy?Jesteśmy działem wspierającym wewnętrznych użytkowników znanej marki. Nasi pracownicy to pasjonaci IT i …. kawy :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla naszych użytkowników, rozwiązujemy ich problemy a naszym nadrzędnym celem jest ich zadowolenie. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą!


Wyróżniają Cię:

👉 Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

👉Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.

👉 Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.

👉 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

👉 Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).

👉 Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.


💡 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1. Zadanie online ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).


6 500 - 7 200 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty