Firma jest renomowanym producentem i dystrybutorem suplementów dla sportowców oraz osób prowadzących aktywny tryb życia. W swoim bogatym portfolio posiada marki wybierane przez konsumentów zarówno w Polsce jak i niemal 50 krajach na całym świecie. Wśród nich są m. in. Trec, 6PAK, Formotiva, Sport Defintion czy też Essensey.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy proaktywnych, zaangażowanych, nieszablonowo myślących i ambitnych kandydatów na stanowisko:
Digital Marketing & Social Media Campaign Manager
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Opis stanowiska:
- Zarządzanie całością działań działu Social Media
- Planowanie i koordynowanie wdrożenia kampanii marketingowych w social media oraz performancowych - dla poszczególnych marek oraz sklepów internetowych
- Przygotowanie rekomendacji budżetu działań, a także narzędzi dotarcia do konsumentów
- Identyfikowanie i wdraża usprawnień w obecnych procesach firmy w celu optymalizacji nakładów ponoszonych na przygotowanie kampanii
- Analiza trendów konsumenckich i rynkowych w obszarze Digital
- Regularne przygotowywanie raportów wyników kampanii oraz rekomendacji działań usprawniających dotarcie do konsumentów
- Ścisła współpraca z Brand Managerami, grafikami oraz działem e-commerce
Wymagania:
- Min. 2-4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz grupami projektowymi
- Mentalność gracza zespołowego, kreatywne podejście do zadań połączone z przedsiębiorczą postawą „potrafię” skupiającą się na rozwiązaniach
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne poparte doświadczeniem
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii CPM, CPC, CPL
- Szeroka wiedza na temat platform mediów społecznościowych, narzędzi Digital marketingu i szczegółów technicznych wymaganych do publikowania na dużą skalę
- Doskonałe umiejętności w zakresie copywritingu (dostosowywanie języka komunikacji do różnorodnej grupy odbiorców)
- Myślenie analityczne, umiejętność wyciągania wniosków z danych i przekładania ich na konkretne inicjatywy
- Znajomość słownictwa branżowego niezbędnego do prowadzenia kampanii
- Kreatywność i lekkie pióro połączone z umiejętnością rozpoznawania potrzeb i języka komunikacji grupy docelowej, przekładające się na tworzenie ciekawych treści będących jednocześnie spójnymi z wizerunkiem marki
- Dobra znajomość zasad ortografii i gramatyki języka polskiego oraz języka perswazyjnego
- Dobra znajomość MS Excel oraz Powerpoint umożliwiającej tworzenie raportów, analizę danych, przygotowania prezentacji
- Otwartość na naukę i testowanie nowych rozwiązań
- Zainteresowanie sportem oraz aktywne jego uprawianie
- Mile widziane zainteresowanie dietetyką
Oferujemy:
- Stałą pracę z wynagrodzeniem adekwatnym do posiadanych kompetencji;
- Rozwój umiejętności i kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym;
- Możliwość pracy w młodym, otwartym na inicjatywy zespole oraz zdobywanie doświadczenia zawodowego
- Współpracę z najlepszymi sportowcami w Polsce i Zagranicą będącymi ambasadorami marek
- Pakiet zniżek na nasze produkty dla Pracowników
- Atmosferę opartą na zaufaniu i wsparciu
- Przestrzeń do inicjatywy, sugestii oraz wdrażania własnych pomysłów,
- Samodzielność działania i realne przełożenie na aktywności marek