Kim jest idealny Kandydat?
Jeśli:
- znasz środowisko reklam w Google, Meta lub na innych platformach a świat digital marketingu nie jest Ci obcy, łączysz działania pomiędzy Social Media, e-mail marketingiem i paid ads’ami i kompleksowo podchodzisz do startegii marketingowej.
- Rozumiesz social media i znasz aktualne trendy. Lubisz i potrafisz rozmawiać z ludźmi, jesteś dociekliwy/a i potrafisz wyszukiwać nietuzinkowe rozwiązania a przy tym świetnie radzisz sobie z zespołem i organizacją pracy.
- Potrafisz rozmawiać o długoterminowych planach i umiesz zaplanować docelowe upsell'e z Klientem. Potrafisz przygotowywać oferty sprzedażowe i świetnie odnajdujesz się w negocjacjach.
- Pracowałaś/eś w AGENCJI MARKETINGOWEJ i nie jest Ci obce tempo i dynamika pracy
Jeśli odpowiedziałeś/aś na wszystkie TAK, to szukamy właśnie Ciebie!
Osoby, która z zaangażowaniem i managerskim podejściem poprowadzi zespół realizacyjny, zbuduje strategię i poprowadzi rozwój Klientów w obszarze całości działań marketingowych oraz będzie śmiało rozwijać kolejne usługi u Klientów.
Szukamy prawdziwego pasjonaty marketingu online. Człowieka, którego życie zawodowe kręci się wokół efektywnego marketingu online.
Lokalizacja: praca zdalna 100%!
(serio, 100%, nie 98,5% :D )
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy - dostosowane do Twoich preferencji.
- Praca 100% zdalna, integrujemy się podczas spotkań firmowych (najczęściej południe PL, okolice KRK)
- Wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę.
- Możliwości inwestycji w Twój rozwój zawodowy poprzez szkolenia i wsparcie.
- Szybką wypłatę wynagrodzenia (nie czekamy do 10-go ;) ).
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności oraz prowizje od sprzedaży.
- Możliwość dalszej ścieżki rozwoju.
Twoje obowiązki:
- Zarządzanie projektami marketingowymi, zespołem w tym koordynacja działań związanych z kampaniami reklamowymi na różnych platformach.
- Zarządzanie zespołem oraz projektami.
- Bezpośredni kontakt z klientami, zrozumienie ich potrzeb i celów biznesowych oraz proponowanie rozwiązań marketingowych.
- Prowadzenie i zarządzanie zespołem specjalistów ds. marketingu cyfrowego, nadzorowanie ich pracy i zapewnienie osiągania celów.
- Analiza wydajności kampanii oraz przygotowywanie raportów z wnioskami.
- Opracowywanie strategii reklamowych i marketingowych dla klientów, uwzględniając ich cele biznesowe, rozwój i branżowe trendy.
- Zaawansowane korzystanie z narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics, Google Tag Manager, Looker, do analizy danych i podejmowania decyzji. Przygotowywanie ofert dla Klientów oraz aktywna sprzedaż, upsell'ing.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii na platformach LinkedIn i TikTok.
- Kompetencje sprzedażowe w obszarze kontaktu z klientem i budowania długoterminowych relacji biznesowych.
Jeśli jesteś pasjonatem marketingu cyfrowego, posiadasz doświadczenie zarówno w zarządzaniu zespołem, kontaktem z Klientem, projektami marketingowymi, jak i w prowadzeniu kampanii reklamowych, a także chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku pracy, zapraszamy do aplikowania!
Wymagane: min. 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej (KONIECZNE!), w tym prowadzeniu kampanii reklamowych oraz min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektem.
Prosimy o przesłanie CV, a w przypadku wybrania do kolejnego etapu rekrutacji, skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy.
Współpraca w oparciu o B2B lub o dzieło, jednak jesteśmy otwarci także na useme/bizky.ai.