Operations Coordinator (Consumer Growth)
Marketing

Operations Coordinator (Consumer Growth)

Nowy Dwór Mazowiecki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

CRM

analiza

content marketing

data analyst

dobra organizacja pracy

kreatywność

Microsoft Office Excel

Mile widziane

SQL

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Opis stanowiska:

Jako Operations Coordinator (Consumer Growth) dołączysz do zespołu odpowiedzialnego za pozyskiwanie nowych użytkowników oraz zwiększanie zaangażowania tysięcy Eaterów zamawiających posiłki z platformy Uber Eats w Polsce każdego dnia. Będziesz współpracować bezpośrednio z Consumer Growth Managerem, wspierając działania zespołu, między innymi poprzez planowanie oraz egzekucję kampanii promocyjnych. Twoimi kluczowymi partnerami w codziennej pracy będą zespoły: Territories, Account Management oraz Operations. Ta rola jest rzadką okazją do wspierania rozwoju Uber Eats w Polsce i wymaga połączenia analitycznego myślenia, kreatywności i doskonałości w działaniu.


Zakres odpowiedzialności:

  • Rozwijanie inicjatyw mających na celu pozyskiwanie, a także zwiększanie zaangażowania oraz lojalności użytkowników wobec Uber Eats w Polsce
  • Koordynowanie lokalnych kampanii promocyjnych, zarówno w kanałach własnych, jak i obcych (planowanie, tworzenie kontentu, raportowanie i analiza wyników kampanii)
  • Opracowywanie analiz dotyczących kampanii promocyjnych oraz zachowań użytkowników, prowadzenie dokumentacji oraz dzielenie się wynikami z głównymi interesariuszami
  • Monitorowanie trendów w segmencie Food Delivery oraz przygotowanie podsumowań dla lokalnego zespołu
  • Stałe wsparcie dla Eater Growth Managera w zakresie zarządzania budżetem promocyjnym, planowania kampanii oraz wdrażania nowych rozwiązań


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) o profilu biznesowym, ekonomicznym lub analitycznym
  • Pierwsze doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (marketing, CRM, analiza danych)
  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Znajomość angielskiego na poziomie min. B2 - umożliwiająca pracę w międzynarodowym środowisku
  • Praktyczna znajomość pakietu Office (w tym Excel minimum na poziomie średniozaawansowanym)
  • Zdolność analitycznego myślenia, planowania, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji
  • Zdolności organizacyjne, wielozadaniowość i samodzielność
  • Skuteczność i dokładność w działaniu
  • Chęć ciągłego rozwijania się i doskonalenia własnych umiejętności
  • Znajomość SQL - mile widziane


Uber Eats oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie bazowe oraz kwartalny bonus uznaniowy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z najszybciej rozwijających się międzynarodowych firm technologicznych
  • Elastyczny czas pracy, możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • Możliwość pracy z biura w centrum Warszawy przy metrze Dworzec Gdański
  • Ubezpieczenie Luxmed i karta Multisport
  • Bogaty pakiet benefitów w postaci bezpłatnych śniadań, lunchy oraz przekąsek i napojów w biurze, a także pakietów zniżek na zamówienia z Uber Eats

Rekomendowane oferty

Marketing Specialist

Nowa
5 880 - 8 400 PLN/mies.
adcookie sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Marketing 360
budowanie strategii
Google Analytics
Nowa