UNIQLO z radością ogłasza, że już jesienią 2024 roku, otworzy swój pierwszy regularny sklep w Warszawie!
UNIQLO to wiodąca marka Fast Retailing Group, trzeciego co do wielkości sprzedawcy odzieży na świecie. Szanujemy indywidualność i styl życia wszystkich klientów i jesteśmy dumni z tworzenia wysokiej jakości, trwałej, innowacyjnej odzieży w przystępnej cenie.
Obecnie poszukujemy Kandydatów, którzy dołączą do zespołu entuzjastów wysokiej jakości odzieży casualowej, którzy wdrażając naszą doskonałą obsługę klienta będą z dumą oferować kolekcję LifeWear.
Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i rozpoczęcie wspólnej podróży z Uniqlo!
Zatrudnienie: praca 8 godzin tygodniowo w soboty oraz niedziele handlowe
Wynagrodzenie: 1060 zł brutto miesięcznie
Co oferujemy?
- Stała umowa o pracę
- Ustrukturyzowane szkolenia, aby krok po kroku rozwijać swoje umiejętności we wszystkich obszarach działalności sklepu
- System samooceny i oceny menedżerskiej, umożliwiający ciągły rozwój i otwartą komunikację
- Różnorodne i akceptujące środowisko pracy
- Dodatkowe korzyści, takie jak zniżka dla Pracowników, opieka medyczna, platforma językowa, nagroda miesiąca, dopłata do dojazdó do pracy, strój służbowy marki Uniqlo
Kogo poszukujemy na stanowisko Doradcy Klienta?
- Masz prawo do pracy w Polsce?
- Jesteś otwarty na pracę w weekendy, a także w systemie zmianowym?
- Mówisz po polsku na poziomie B2 (znajomość języka angielskiego jest dodatkowym atutem)?
- Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w branży modowej, ani handlowej. Liczy się chęć do pracy i pozytywne nastawienie. Cenimy różnorodność.
W jaki sposób Twój talent pomoże nam osiągnąć sukces?
- Zapewnij doskonały poziom obsługi klienta: Przywitaj klienta, doradzaj mu i odpowiadaj na jego potrzeby zarówno na sali sprzedaży jak i przy obsłudze kasy.
- Twórz i dbaj o wizerunek sklepu: Przyjmuj dostawy, uzupełniaj towar, zajmuj się ekspozycją produktów.
- Buduj zgrany i zaangażowany zespół: Współpracuj z zespołem i oferuj swoje wsparcie tam, gdzie jest ono potrzebne.
- Spraw, by nasze działania były istotne dla aktualnych i przyszłych klientów: Przekazuj ich głos i opinie oraz dziel się swoimi pomysłami na temat produktów i usług.
Proces rekrutacji
1. Aplikuj wypełniając kwestionariusz (załącz swoje CV)
2. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na spotkanie grupowe